Nieuwe dolby surround set of oude ???

Pagina: 1
Acties:

• E-razor1984
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 24-07 21:05
Hoi iedereen,

Ik heb een vraag en ik hoop dat jullie me er bij kunnen helpen,

Ik heb hier een dolby surround pro logic set staan dit is een Sony LBT - XB8AV, misschien voor sommige wel bekend. Ik wil binnenkort een home cinema set/dvd speler gaan kopen. Ikzelf wil eigenlijk een compleet nieuwe set kopen maar volgens me pa is de set die ik nu heb van dusganige kwaliteit dat dit niet nodig is, mijn pa is een leek wat dat betreft en ik weet het ook nog niet helemaal zeker.

Nou is mijn vraag wat kan ik het beste doen, alleen een losse dvd speler kopen en deze aan mijn bestaande set aansluiten (via een tulpstekker), of een complete set kopen met receiver en dvd-speler (deze is dan dolby 5.1).
De set die ik dan eventueel wilde gaan kopen is in elk geval een set uit de HTP serie van sony.

Verwijderd

Nu geen 5.1 of DTS dan een nieuwe set als je wil genieten van DVD sound!!

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Zoals wappie al een beetje probeerde uit te leggen is de vraag nu eigenlijk wat je precies wil. Wil je volledig genieten van films met DTS, DPL-II e.d.?

Zo ja, koop dan een nieuwe set.
Zo nee, en ben je tevreden met je sound koop dan een losse DVD speler.

Het is een beetje lastig om voor ons te bepalen wat jij wil. :)

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:33

JT

VETAK y0

NOFI, maar JUIST met de die je nu hebt zul je een gigantisch verschil horen in kwaliteit.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
JT schreef op 26 July 2003 @ 18:44:
NOFI, maar JUIST met de die je nu hebt zul je een gigantisch verschil horen in kwaliteit.
Oh zeker weten maar ja, je moet rekening houden met o.a. budget. En wat degene juist zelf wil.

Zou persoonlijk voor een nieuwe set gaan. :)

• E-razor1984
nou hetgeen wat ik wil gaan kopen is dus een breedbeeld televisie met een dvd speler maar dan wil ik wel voorlopig mee door kunnen dus dat wordt dan waarschijnlijk een complete set. En de set die ik nu heb staan gebruik ik dan voor aan me pc, komt toch al aardig wat geluid uit moet ik zeggen met 2 subs en 2 x 210 watt. :9
Dus als ik het goed begrijp raden jullie me aan, als je goed van een film wilt genieten je het best een nieuwe set kunt kopen met DTS en DPL II. M'n budget ligt ergens rond de € 2000 voor de tv en die HT set (mag iets meer zijn)

[ Voor 9% gewijzigd door E-razor1984 op 26-07-2003 20:31 ]

• E-razor1984
JT schreef op 26 July 2003 @ 18:44:
Dat deze hoger wordt ???
Pagina: 1