Digital TLZ09-AA Tapestreamer jumpersettings?

Pagina: 1
Acties:

• QSYS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-03 13:50
Ik loop me op internet rot te zoeken naar jumpersettings Digital TLZ09-AA Tapestreamer , maar kan het nergens vinden. Weet iemand waar ik ze vandaan kan halen?

Probleem al verholpen, goed gejumperd maar verder heb ik nu een ander probleem.

Heb 1 50 pins terminator en 50 pins kabel. Tapestreamer heb ik ook op het apparaat zelf geterminaterd.
Maar nu heb ik Qlogic kaartje met 3 aansluitingen. 1tje is extern.
In de scsi bios kan ik verder niks vinden over de tapestreamer.
Het qlogic kaartje weet ik niet precies wat voor 1tje het is maar op de grote chip staat
ISP1040B 2405101
MIRL01/N9819D
USPAT#5,276,807

FCC nummer op kaartje is KZM1001PI U

Iemand ervaring met zo'n kaartje en mij kan vertellen wat ik niet goed doe of mis?

Oh voordat ik het vergeet. Kan de topictitel fftjes verandert worden?

[ Voor 74% gewijzigd door QSYS op 26-07-2003 17:58 ]

• DeBolle
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:14

DeBolle

Volgens mij ligt dat anders

Die TLZ09 is een DDS-2 drive, met een narrow SCSI-2 interface. Dat betekent dat je'm simpelweg op elke single ended controller kunt aansluiten.
De Qlogic heb ik persoonlijk niet in handen gehad, maar let erop dat er twee uitvoeringen zijn: differential (HVD) en single ended (SE). Het zal je duidelijk zijn dat de differential uitvoering nooit zal werken op die tapestreamer.
Ben je er zeker van dat het een SE uitvoering is, dan is de rest simpel: tapedrive aansluiten, terminator aan de beide uiteinden van de bus, dus eentje op de tapedrive en termination enabled op de controller en draaien maar!

Specs ...ik doe er niets meer aan.

• QSYS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-03 13:50
klein trapje en vraag of topic titel aangepast kan worden

Verwijderd

zelfde als de jumpers van de SONY SDT-7000 --> dat is het namelijk .