DTS audio cd: fade out?

Pagina: 1
Acties:

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-03 09:06
Ik heb hier een DTS audio cd liggen die op het eind nogal abrupt stopt. Is er een manier om daar nu nog een fade out op los te laten? Dat moet dan of op de DTS wav file of ik zou het bestand weer terug moeten splitten naar 6 losse wav files die ik gewoon in cooledit kan openen (6 fade outs..). Alleen heb ik geen idee of dat kan. Redelijk wat gezocht maar ik vind geen programmas die de file direct openen of weer terugmixen naar 6 losse files.

Verwijderd

Je zult terug moeten naar 6 wavs, 6 fades moeten doen, en tenslotte weer een DTS stream van maken. Hoe je dat doet, geen idee, maar dat is i.i.g. de werkwijze :)

• UTP
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-10-2025

UTP

Unshielded Twisted Person

Sorry hoor, maar ik vraag me ff af wat ik me hier bij voor moet stellen...: een DTS-Audio Cd. Heb je die in de winkel gekocht? Of van een DVD geript?

Als je het zelf gefikt heb moet de wijze van Qlone een uitkomst bieden...

• jaspov
Dat dacht ik al ja, alleen welke tool kan dat
Verwijderd schreef op 27 juli 2003 @ 02:08:
Je zult terug moeten naar 6 wavs, 6 fades moeten doen, en tenslotte weer een DTS stream van maken. Hoe je dat doet, geen idee, maar dat is i.i.g. de werkwijze :)

• jaspov
Nee ik heb hem niet zelf gemaakt, dan had ik de 6 wavs gehad en daarop kunnen werken.

Een DTS audio cd is een cd (dus geen dvd) met daarop een DTS track. Dat is een wav file die je bijvoorbeeld met nero kan bakken. Moet worden afgespeeld op een dvd speler die dat signaal dan naar een dts versterker stuurt. De meeste normale cd spelers kunnen er niets mee. Ze zijn zowel te koop als zelf te maken.
UTP schreef op 27 July 2003 @ 04:16:
Sorry hoor, maar ik vraag me ff af wat ik me hier bij voor moet stellen...: een DTS-Audio Cd. Heb je die in de winkel gekocht? Of van een DVD geript?

Als je het zelf gefikt heb moet de wijze van Qlone een uitkomst bieden...