Toon posts:

Te Koop Intel Celeron 633 (nooit gebruikt)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Te koop Intel Celeron 633 (kan makkelijk overgeclockt worden tot 950mhz) met coolermaster en converter. (ik doe hem weg omdat hij niet op mijn MOBO draait)
Mail de prijs die je ervoor wilt betalen naar nick_masselink@hotmail.com
Niet lager dan 300,-

Verwijderd

nooit gebruikt, yeah right

• Djingiz Chan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2008

Djingiz Chan

koe zegt boe

Volgens mij is daar Vraag & Aanbod voor.

http://specs.tweak.to/11052

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:22

E-Vix

Nu met sneeuw!

Alleen jammer dat ik net op de HCC een Celeron 633 nieuw in the box (dus met 3 jaar garantie, en een koeler) voor fl 250,- heb gekocht...

Denk dat het heel moeilijk wordt om nu vlak na de hcc die processor voor boven de fl 300,- te verkopen. Iedereen heeft zijn zooi al gekocht, en als ze het goed hebben gedaan, hebben ze er nog minder voor betaald.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• erickov
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-07 18:44
Volgens mij zit je hier echt helemaal verkeerd!!!!
Een slotje lijkt mij op zijn plaats, niet?

Uncomfortable silence can be so loud...

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-08 13:02
Slotje!

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-05 02:21
SLOTJUHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

|:(

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

Verwijderd

Volgens mij melde jij de afgelopen weken erg veel problemen met je P2B bord. Je hebt deze proc. op de HCC gekocht zoals je eerder schreef, en had daarvoor een P2 350. Hoe weet jij nou of je proc. op 950 draait? :? Dit wekt toch een bepaalde schijn op, vindt je niet? Nou ja, succes met je verkoop....

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Hoi! ik weet een deal, jij krijgt mijn abit slotkey+celly533+coolermaster (die wel op jouw moederbord werken) en dan krijg ik jou spulletjes. Prima deal toch! Jij blij en ik blij.

mzzl!

Verwijderd

Als hij niet op je mobo past, hoe weet je dan dat ie "makkelijk" op 950Mhz STABIEL loopt en op hoeveel Volt dan???

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Als hij niet op je mobo past, hoe weet je dan dat ie "makkelijk" op 950Mhz STABIEL loopt en op hoeveel Volt dan???
Fuck, je bent me net een half uurtje voor. Maarreuh, oprotten, handelaar :( Zet dat te dure procje maar in de pricewatch.

Bovendien: waarom past-ie niet op je mobo dan?

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

RdB_IA

42

wat is de default voltage die erop moet? Toevallig 1.7 volt? :)
ik heb ook een celly633@950, maar jij kan echt niet zeggen dat ie dat gemakkelijk kan halen als je het zelf niet getest heb.
normaal komen die slotjes hier geloof ik ietsje sneller toch!?!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
hey assault! gaan we nog ruilen?

je celeron 633 is in pricewatch 255 :)

mzzl
Pagina: 1