nero: zien of buffer underrun heeft voorgedaan

Pagina: 1
Acties:

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-03 16:54
Net een cd gebakken op 40 speed die heel lang op 66% bleef hangen. De cd hoorde ik duidelijk spinnen. Ik heb een lite on brander (40x) met BURNproof dus ik dacht dat dat wel gebruikt zou zijn, alleen in de logfile zie ik dat niet staan ofzo. Kan je zien na het branden of de burnproof feature gebruikt is?

Voor nero begon gaf hij keurig aan: Buffer underrun protection activated.

Verwijderd

Ja, dan krijg je een pop-up met hoeveel keer de burn-proof is toegepast. Dit staat standaard aan, dus je hebt geen buffer under run gehad... :D

Verwijderd

doet die hier ook niet met 5.5.x.x :/
met nero 6 laat die het wel zien :?

en een bufferunderrun met versie 5.5.x.x leid hier alsnog tot een verneukte cd :(
met 6 nog geen last van gehad >:)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 July 2003 @ 15:40:
doet die hier ook niet met 5.5.x.x :/
met nero 6 laat die het wel zien :?

en een bufferunderrun met versie 5.5.x.x leid hier alsnog tot een verneukte cd :(
met 6 nog geen last van gehad >:)
Ik heb het met versie 5.5.10.x al eens gehad een buffer under run en kreeg dan mooi een pop-up met buffer under run 5x voorkomen... versie 6 heb ik nog niets mee gedaan. En qua verneukte cd's.. nog geen een gehad... :)

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Volgens mij telt Justlink netjes het aantal buffer underruns, en bij Burnproof (ik heb dezelfde Liteon) niet, behalve als je met een Plextor via Plextools een cdtje brandt.

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-03 16:54
interessant. Ou-Tannu heeft volgens zijn sig een Aopen (Justlink toch?). Bij Lite-on zou je dus niets zien?

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ik kan niet zo snel een link noemen waar dit staat beschreven maar probeer het eens ergens terug te vinden. Dit viel mij destijds op als verschil tussen een AOpen en Liteon 12x10x32 brander, ik dacht niet dat dit inmiddels anders was geworden want ik zie dus niks in Nero bij de meest recente Plextors/Yamahas/Liteons.
Pagina: 1