[ Flash ] swf laad maar half ?

Pagina: 1
Acties:

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-06 09:56

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.xangadix.net/download/voorb.jpg

ik ben bezig met een flash website, maar telkens als ik mijn cache heb leeggegoot laad de swf maar half in, als ik op refresh druk dan laadt ie wel helemaal. Als ik de hem bottum up laad heb ik hetzelfde probleem maar dan laadt ie alleen de achtergrond (nu alleen de buttons).

compressie aan/uit maakt geen fluit uit. Ik heb echt geen idee waar het aan kan liggen (iemand?)

link op http://www.friendsofsense.com

Stoer; Marduq

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 13:58

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Hier doet ie het gewoon goed. (en ik doe niet aan cache)

Edit:
Hoe heb jij bij Internet Options > Temp Internet Files > Settings dat eerste dingetje staan. Ik op Every Visit to the page.

Edit 2:
Als ik naar Philosophy ga dan twijfelt ie nogal lang of het nou 1/3 of 1/4 is :)

[ Voor 79% gewijzigd door OzBoz op 26-07-2003 16:05 ]

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• XangadiX

XangadiX

Topicstarter
klopt er zitten nog een heel setje bugs in, die bug die jij noemt komt omdat ik een cycle maak om de text te checken en die blijft ie (te lang) herhalen. Hij pakt de maxscroll en voegt \n toe totdat ie precies in 3 of 4 veldjes past en reset hem dan. Dus hij ziet dat ie drie velden moet maken, doet dat geef 3 weer, ziet dan dat ie er 4 van moet maken (er zijn immers \n bijgekomen) en reset zichzelf weer en maakt er 3 van. Dat moet ik nog even omcoden hij checkt dat iets van 10 keer oid en houdt het dan voor gezien, dat was om te compenseren voor de laadtijd, maar een textfield.onchange doet wonderen ;)

de functie zelf ben ik best een beetje trots op :)

Flash ActionScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
    if (_root.infoscreen.info.maxscroll > 1 ) {

totallines = 13 + _root.infoscreen.info.maxscroll
        pages = totallines / 13
        overflow =  pages - Math.floor(pages)
        Ns = (1-overflow) * 13

for (i=0; i <= Ns; i++) {
            isi = isi add "\n"
            vsinfo = vsinfo add "\n"
        }

pages = Math.ceil(pages)

}else{

pages = 1
    }

(quick en dirty)

NEway; ik heb hier een aantal bakken en mijn eigen bak staat op altijd refreshen (wat idd meestal goed gaat) mijn p400 testbak staat op cache (om domme mensen te simuleren) en beneden staan ze ook op no-cache.

Nog zoiets raars trouwens (waar ik niet uitkom) beneden op een p350 met ie 5 (ook om te testen) wil die de filmpjes niet inladen. Iemand een idee daarover?

[ Voor 3% gewijzigd door XangadiX op 26-07-2003 17:03 ]

Stoer; Marduq

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Flash Player-versie staat wel goed?

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=223874

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

• XangadiX

XangadiX

Topicstarter
jajaja alles geprobeert; bottom-up top-down, compress geen comress... wil allemaal maar niet :(

Stoer; Marduq