Toon posts:

PCMIA WLAN kaartje voor p133 zonder MMX

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een wireless LAN thuis en het werkt super met mijn nieuwe laptop heb ik in het hele huis 'very good' tot 'excellent' ontvangst. :9

Ik heb ook nog een oude laptop (toshiba, sateleitte 220). Hier had ik een pcmia wlan adapter voor gekocht zodat ik hier ook op kon internetten. Helaas werkte dit niet omdat achteraf bleek dat je minimaal MMX moet hebben. :( Dit was een wlan adapter van Sitecom.

Weet iemand misschien een pcmia wlan kaartje dat ook werkt zonder MMX?

De specs zijn als volgt
Pentium 133 zonder MMX
16MB geheugen
HD 1,4
2x PCMIA sloten
Win98 SE

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Is dat die WL-011 kaart .. waar komt die info over mmx vandaan ?

Iperf

Verwijderd

misschien slikt ie alleen 16-bits kaartjes

Verwijderd

Topicstarter
ja het is de WL-011 van Sitecom. Ik had gemaild met Sitecom en daarin werd gezegd dat je minimaal windows 98se moest hebben en mmx.

de installatie van het kaartje gaat ook prima, maar zodra je hem aanspreekt met de bijgeleverde tool (of andere tool van internet). dan loopt gewoon de pc vast, blauw scherm, of een groene streep en dan doet ie niks meer.

zolang je het kaartje niet aanspreekt om een netwerk te zoeken doet windows het, maar anders loopt ie vast. daarom zoek ik een kaartje die misschien geen mmx nodig heeft. als ze al bestaan, maar wat sitecom zelf niet uitsloot.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

ik heb idd hetzelfde probleem... mmz nieuw kaartje kopen dus ... grmbl :(

Iperf

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-08 11:59

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Misschien een interessante link voor jullie:

http://www-sop.inria.fr/prisme/personnel/pion/progs/mmx-emu/

Een MMX-emulator om juist dit soort app aan de praat te krijgen op non-MMX CPU's. Slechts een issue: het is Linux-only en er bestaat (volgens de makers iig) geen dergelijke prog voor Windows.

Dus als je zonder andere hardware te kopen die kaart aan de praat wilt krijgen: het kan, maar dan moet je wel van OS wisselen :)

Oslik blyat! Oslik!

• bobo1on1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-10-2025
http://sapu.ngemu.com/psxs_e.html#mmxrun

Misschien werkt dit :)

5 min @ google :X

[ Voor 35% gewijzigd door bobo1on1 op 28-07-2003 03:16 ]

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

Pagina: 1