Toon posts:

nokia met usb kabel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,
Ik heb een 3300 met usb kabel.
Nu kan je met je usb kabeltje helaas niet bij je telefoon naar binnen gluren (alleen op de geheugenkaart die erin zit, waar ik dus niet hoef te zijn)

Er zijn verschillende programma's die het kunnen, maar deze zijn niet compatibel met een usb kabeltje, (alleen COMport, IR en bluetooth)

nu kreeg ik te horen dat ik 'virtual com port drivers' zou moeten installeren om het te laten werken.
Mijn broer zegt dat het ook via een programmaatje kan die de boel belazerd en net doet dat de usb een com port is.

heeft iemand enig idee wat voor programmaatje dat kan doen?

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-09 12:42
==> SA :)

Verwijderd

Topicstarter
SA? ken ik niet, heeft het nog een volledige naam of??
ik kan het namelijk niet vinden

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-08 12:43

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Verwijderd schreef op 26 July 2003 @ 21:59:
Dat betekend een move naar het forum SA (Software Algemeen :+)

Verwijderd

nu kreeg ik te horen dat ik 'virtual com port drivers' zou moeten installeren om het te laten werken.
Mijn broer zegt dat het ook via een programmaatje kan die de boel belazerd en net doet dat de usb een com port is.
die 2 dingen zijn dus precies hetzelfde. daar zijn heel veel progsels voor te vinden (google, tucows), maar of ze werken gaan met jouw phone is gewoon uitproberen

Verwijderd

Topicstarter
ja, maar ik wou dus weten of iemand weet wat voor programma, ik ben al een paar dagen op zoek, en ik weet bijgod niet wat ik moet hebben

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Verwijderd schreef op 26 July 2003 @ 21:59:
Droog :D :X

Sorry, dit vind ik wel een goeie :)
Pagina: 1