Toon posts:

Ti 4200 8x hangt om de 20sec

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een geforce4 ti4200-8x en elke keer als ik een game opstartblijft hij om de 20 seconden enkele seconden hangen
om dit te verhelpen moet ik altijd in mijn clockfrequenties prullen maakt niet uit of ik die hoger of lager zet daarnaa werkt het perfect tot ik de pc opnieuw opstart dan moet ik opnieuw in de clockfrequenties prullen voordat het fatsoenlijk werkt
waaraan kan dit liggen want ik ben het beu om elke keer die dingen te veranderen

thx!

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-06 12:46

LopeZ

Too much is never enough

Titelfix

• -ChRiZz-
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-06 16:33
Nieuwe driver erop zetten. IRQ's controleren.

Slache!

Verwijderd

En als je de frequenties op het allerlaagst houdt? Helpt dat ook niet?

Verwijderd

Probeer inderdaad eens de nieuwste drivers en vergeet ook niet de nieuwste directX en de nieuwste chipset drivers.

Verwijderd

warmte probleem denk ik effe een fan er tegen aan houden kijken of dat helpt.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 26 July 2003 @ 13:27:
En als je de frequenties op het allerlaagst houdt? Helpt dat ook niet?
nope
of ik de frequenties hoger of lager zet het heeft hetzelfde effect
Verwijderd schreef op 26 juli 2003 @ 13:30:
Probeer inderdaad eens de nieuwste drivers en vergeet ook niet de nieuwste directX en de nieuwste chipset drivers.
ik heb de nieuwste nvidia driver en directx9 ik zal eens proberen met de nieuwste chipset drivers

*edit* aan de chipset drivers ligt het ook niet

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2003 15:17 ]

Verwijderd

hoe oud is ie, had mijn gf4 ti4600 ook, en die is teruggegaan naar assus en ik heb er een andere 2de revisie voor gekregen.

Verwijderd

Topicstarter
hij is 4 maanden oud van april
maar krijgt ge garantie met een andere cooler dan de originele (zalman zm80A-hp)

Verwijderd

Topicstarter
men pc was ook al aant crashen als hem windows opstartte dan gaf hem en bsod of zei hem dat er een file beschadigt was nu heb ik gevonden dat er een contact van men geheugen doorgefikt was dat gaf nog een beetje contact maar nu niksniemeer kan het ook daaromzijn dat men graka zo freaky deed of heeft da der nie mee te maken

Verwijderd

zet je agp poort op 4x ipv 8x misschien trekt je mobo het niet
Pagina: 1