WK 2026: Scoor de beste deals! Stel jouw winnende opstelling samen met behulp van ons advies.

[Caraudio] Pioneer DEH-425 + Opel Astra (remote screen)

Pagina: 1
Acties:

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-05 20:23
Topic zegt al een hoop. Wij hebben dus een Opel Astra 1.6 station, en daar zit zo'n remote screen op. Nu willen wij onze vertrouwde Pioneer DEH-425 autoradio erop gooien, maar volgens een collega kan dat dus niet ivm de remote screen die deze autoradio niet ondersteund.

Nu vroeg ik mij af of hier geen stekkertjes voor te koop waren oid, want als ik bij winkels kijk voor autoradio's zie ik ook nergens iets over remote LCD screens staan, dus dit is volgens mij niet echt iets wat een radio moet ondersteunen of niet.

Heeft iemand tips mbt Remote Screens in die Opel Astra's?

• Charlie932
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-06 15:48
Gaat volgens mij niet werken. Je zult op de remote screen zoals jij het noemd gewoon de klok/datum te zien krijgen en geen radio informatie meer.
Deze bekijk je gewoon op de radio zelf.

Er is dus geen link mogelijk tussen deze twee met niet "opel"radio's naar mijn weten.

Het leven is net een dolfijn...... meestal dol, maar soms ook fijn.

• henk jansen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-06-2024
vraag anders een bij de dealer.. misschien dat die iets weten. als je meerdere opel-dealer in de buurt heb zou ik ze allemaal proberen. vaak wil de een niet vertellen hoe het evt. mogelijk is en de andere wel ;)

• beunhaasje
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-05 06:59

beunhaasje

vul hier je ondertitel in

Kan niet, heb hetzelfde probleem, je een philips en of grundig radio moeten hebben die over een extra uitgang beschikken.

Amd Ryzen 9 9950X3D | MSI 870e tomahawk | 64gb DDR 5 | Asus tuf RTX 5080 OC edition | WD black SN8100 4tb SSD | Arctic freezer 3 pro 420 | Fractal design meshify 3XL | be quiet dark power 4 1000w | Gigabyte AORUS FO32U2P