Ik heb een probleem met het openen van een nedstat url, krijg dan steeds een melding:
Warning: fopen(): HTTP request failed! HTTP/1.1 403 Forbidden in ..........
de code die ik gebruik is als volgt
Ik blijf steeds deze error krijgen ook al run ik het van verschillende domeinnamen.
Ik heb geen idee waar dit aanligt en het lijkt wel of nedstat dit afgeschermd heeft.Wie heeft er een op oplossing voor me of gaat dit simpelweg niet.
Ik heb het trouwens ook al met username and password geprobeerd om de url te openen maar ook zonder succes.
Warning: fopen(): HTTP request failed! HTTP/1.1 403 Forbidden in ..........
de code die ik gebruik is als volgt
PHP:
1
2
3
4
5
| // openen van de file waar de gegevens in staan en direct uitlezen en sluiten $fp = fopen("http://v1.nedstatbasic.net/stats?ACWIYw3PbYpEUSZ1POlgyjTZrv1w","r"); if (!$fp) die("Teller kan niet opgehaald worden!"); while (!feof($fp)) $buffer .= fgets($fp, 1024); fclose(fp); |
Ik blijf steeds deze error krijgen ook al run ik het van verschillende domeinnamen.
Ik heb geen idee waar dit aanligt en het lijkt wel of nedstat dit afgeschermd heeft.Wie heeft er een op oplossing voor me of gaat dit simpelweg niet.
Ik heb het trouwens ook al met username and password geprobeerd om de url te openen maar ook zonder succes.