Toon posts:

[WinXP]installatie problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij bepaalde programma's (drivers, spellen etc.)krijg ik in het begin van de installatie de fout:

An installation support file could not be installed
De syntaxis van de bestandsnaam, mapnaam of volumenaam is onjuist.

Dit had ik sinds ik mijn pc geformateerd en opnieuw geinstalleerd had( al weer een maand geleden). Het gebeurt niet bij elke programma. Heb gegoogled, mensen erbij gehaald, maar ben er nog steeds niet achter hoe t komt

Verwijderd

Is dit vanaf het installeren van een CD... ik bedoel installeer je de drivers van CD of van je HDD... ?

Verwijderd

Topicstarter
vanaf cd EN hdd, maar bij de drivers voor de scanner werkten alleen de gedownloade drivers niet, wel die van de cd.

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-09 00:47

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Hebben die setups nog wel hun "setupicoon" als je ze bekijkt in de verkenner? Of is het een wit-met-blauw-Windowsvenstertje?

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Verwijderd

Topicstarter
ja die icoontjes blijven hetzelfde

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Je hebt gegoogled (googled, gegoogld, gezocht op Google, whatever :+ ) maar zegt niet wat je al hebt gevonden cq. gedaan: dus we zullen nogal wat dubbel zeggen waarschijnlijk.

http://java.sun.com/j2se/1.4.1/install-windows.html geeft als link
dit. Verder staat er natuurlijk veel op installshield.com, wat o.a. doorverwijst naar dit :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

pjoeter te heet?

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-09 18:12

flexje

got-father

ughugh :/

Misschien andere versie van MSI-installer proberen?

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

• googhum
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-05-2022
Geen verkeerde temp directory gewist ? of je default install directory ? Sommige programmas vinden dat niet leuk bij installeren :D

Verwijderd

Topicstarter
sorry beetje laat met het reageren, maar ik heb dus bijna alles op deze site geprobeerd ( http://support.installshi...ode=ALL&articleid=Q104985) een paar moet ik nog ffe proberen

Verwijderd

Topicstarter
Zo het is een tijd geleden dat ik deze topic ben begonnen, maar ik denk het nu te weten wat het probleem is, maar nu heb ik een probleem met het oplossen :s schiet dus ook niet echt op.

"The said symptom occurs if the user does not have access privileges for the following registry keys:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Interface
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\TypeLib

Use regedt32.exe* to alter the security settings. Give Full Control to following user types:

Administrator (on the local machine)
System
Created Owner "

Nou als ik de machtigingen verander van die keys, springen ze gewoon weer terug naar de oude instellingen. Toevallig iemand die weet hoe het moet?

Edit--
Sorry dat ik m'n topic ffe kick, maar ik denk dat dit het probleem is en ik ben er nog niet uit, ik kan hierdoor heel veel dingen niet installeren. Ik zou het heel erg waarderen als iemand mij ermee kan helpen.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2003 19:05 ]

Pagina: 1