Toon posts:

LCD Monitor NEOVO, installer vraagje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een NVDI Geforce 2 MX kaart. En zojuist een NEOVO monitor gekocht.
Als ik de monitor standaard installeer, zonder driver is het beeld niet optimaal.
Als ik via XP via beeldscherm, installingen .. en plug en play monitor wil installeren dan zie ik daar de NVDI staan.

Moet ik die vervangen door de NEOVO driver? Iets dat volgens mij niet kan, want als ik dat probeer dan herkent hij de driver niet. En de NVDI staat immers al geinstalleerd. Alvast bedankt.

Verwijderd

koop eens een fatsoenlijke videokaart met DVI... ik geloof niet dat een analoge GF2MX lekker beeld geeft op een TFT...

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 23:03

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Verwijderd schreef op 26 juli 2003 @ 12:15:
koop eens een fatsoenlijke videokaart met DVI... ik geloof niet dat een analoge GF2MX lekker beeld geeft op een TFT...
Probeer dan voor de gein de "Auto adjustment" optie van je TFT monitor eens uit, en sta verbaast van het resultaat ;)

Een TFT kan je prima analoog aansluiten, gebruik dan dus wel de "Auto adjustment" optie als je monitor dat niet automatisch doet. Mocht het beeld dan nog niet goed zijn kijk dan eens op www.monitorsdirect.com en bij profesional tools staat een mooi caliberatie programma met de nodige info om het best mogelijk beeld te krijgen.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik vraag me af of je de monitor dan wel op de goede resolutie hebt staan, voor een 15" TFT is dat meestal 1024 x 768. Als dat niet zo is is het beeld erg onscherp. Welke monitor heb je precies?

Verwijderd

Ik heb hier ook 2x de neovo K-19. Ik heb de monitor geprobeerd op 2 verschillende nvidia kaartjes en het beeld zuigt gewoon. Het is net of het beeld niet scherp wil stellen. Vervolgens een club3d radeon 9200 aangeschaft (voor mijn 2e compu) en op DVI is het beeld nu haarscherp. Kan de afzonderlijke pixels als ik er met de neus op zit mooi zien.

Oh ja, en die drivers heb ik geinstalleerd in advanced mode, dus zelf de driver en de plaats van de driver kiezen, dan gaat het wel goed.

- install from a specific location (advanced)
- Don´t search, I will choose a driver to install

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2003 15:07 ]