Volgens mij klopt hier het laatste teken niet- het zou een A of een B moeten zijn, allicht een B

(A=CAS2, B=CAS2.5)
Iig zeggen de twee codes ervoor (50) dat dit 5ns chips zijn. Omrekenen van ns naar MHz bij SDRAM doe je door 1000 te delen door het aantal ns, dus 1000/5=200MHz
Kortom je hebt hier CAS 2.5 PC3200. Dat is dus iig in orde. Twinmos is een chipfabrikant, Dane-Elec maakt slechts modules. Kortom als het om compatibility e.d. gaat is Twinmos sowieso de naam om op te letten (de chips zijn relevant voor compatibility, niet welk merk een of andere DIMM bakker erop geplakt heeft). Maar goed, daarom kan het best zijn zoals Domino zegt dat dit gewoon een D-E reep is met Twinmos chips

Ik heb meteen een andere vraag... Me CPU temp. is 42 oC. Me vorige computer (1.4Ghz, 128 RIMM) had een temp. van 27 oC... Hier zat ook gewoon een standaard pentium cooler in. Ik vind dit een beetje raar dat het meteen zo hoog ligt in vergelijking met me andere computer. Ik weet dat andere mensen ook zulke temperaturen hebben als ik het forum lees, maar hiervoor stond een iets slomere computer op dezelfde plek en meteen ligt de temp. al 15 graden hoger. Is dit toch normaal?
Je zegt niet welke CPU je nu hebt, maar 42C is sowieso al vrij laag- zie hier:
http://gathering.tweakers...sage/17919686#temperatuur
Ik zou eerder de 28C in twijfel trekken dan de 42C. Maar goed, je zegt in geen van beide gevallen wat voor CPU het is. Bovendien moet je rekening houden met het weer deze dagen- snikheet en dat gaat ook aan je CPU niet voorbij