Ok. Ik ben bezig met packages aan het maken, heel simpele hoor.
Eentje om domainwide Adobe Reader NL te installeren en dat gaat perfect.
De ander is om het gratis fotoviewertje Irfanview te installeren. Dit is echter voor maar een handje vol gebruikers die schade foto's moeten kunnen bekijken.
Ik zit nu even met een organisatorisch probleem.
1. Hoe zet je zo iets nu op want ik heb alle gebruikers al verdeeld over diversen OU's zoals MT, Loods, Planning enz enz enz.
2. Of kan dat helemaal niet?
Het is nml handig om deze software in dit geval aan een gebruiker te hangen want dan heeftie het ook wanneer hij even op een andere computer zit.
Verder ben ik nu ook bezig met de distributie (in gedeeltes) van SP4 naar de WS-en.
3. Kan ik de GPO gewoon weghalen waneer de computer ervan voorzien zijn???
Nu leestie er na de installatie ook overheen of mag dat niet?
4. En als laatste zou ik graag willen weten hoe ik iets de-installeer via een package of moet je dan een tegengestelde package maken???
Veel vragen en ik hoop ook veel antwoorden
Eentje om domainwide Adobe Reader NL te installeren en dat gaat perfect.
De ander is om het gratis fotoviewertje Irfanview te installeren. Dit is echter voor maar een handje vol gebruikers die schade foto's moeten kunnen bekijken.
Ik zit nu even met een organisatorisch probleem.
1. Hoe zet je zo iets nu op want ik heb alle gebruikers al verdeeld over diversen OU's zoals MT, Loods, Planning enz enz enz.
2. Of kan dat helemaal niet?
Het is nml handig om deze software in dit geval aan een gebruiker te hangen want dan heeftie het ook wanneer hij even op een andere computer zit.
Verder ben ik nu ook bezig met de distributie (in gedeeltes) van SP4 naar de WS-en.
3. Kan ik de GPO gewoon weghalen waneer de computer ervan voorzien zijn???
Nu leestie er na de installatie ook overheen of mag dat niet?
4. En als laatste zou ik graag willen weten hoe ik iets de-installeer via een package of moet je dan een tegengestelde package maken???
Veel vragen en ik hoop ook veel antwoorden