Toon posts:

BOOMSLANG muizen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand toevallig ervaring met de boomslangmuizen? zo ja met welke de 1000 of 2000 serie? Heb er heeeel goede verhalen over gehoord kloppen die ook?:9~ wanneer is zo'n muis nuttig?

Vin het een beetje te duur om er zo maar een te bestellen *D

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:13

Animal_X

Rodin

Ik heb op de HCC een 2000 voor FL 199,- gekocht.

De eerste 3 dagen is het errug wennen maar daarna ga je er echt dik op vooruit ipv je oude muis.

[edit]
had 200 getypt ipv 2000

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22:27

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Geef eens aan wat je er meer mee kan dan een normale muis?

Ik heb wel gehoord, dat een boomslag muis secuurder is.... :)

Whatever.

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:13

Animal_X

Rodin

hij is idd veeeeel precieser.

Je kan ingame de senstvity van de miuis veranderen (bv met scope in CS veel lager)

Hij heeft 5 knoppen en een scroll wheel :)

Hij ligt mij perfect in de hand (ik heb nogal grote klauwen)

Hij is dus puur voor hardcore gaming, voor windows/office kan je beter een gewone muis kopen.

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Verwijderd

Topicstarter
Maar is hij ook fijn voor office of is eht dan echt bagger?

• Sturmovik177
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-08 20:29

Sturmovik177

Vroem

Volgens de review in Compoeter totaal is het een echte gaming muis, met name geschikt voor FPS games. Voor Office kan je beter een gewone muis nemen.

Oink

• erickov
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-07 18:44
Bestaat er een site van de makers van die muizen? Ik ben nou wel benieuwd. Ik hoor een hoop over die dingen, maar heb ze echt nog nooit gezien. Iemand?

Uncomfortable silence can be so loud...

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:40
www.razerzone.com

Als je echt veel office shit enzo doet zou ik je em niet aanraden (heb zelf de Boomslang 2000), maar voor gamen is het ideaal, heerlijk ding....krijg alleen die knop 4 en 5 niet aan de praat onder HL (iemand? make me happy), veel precieser en houdt voor gamen fijn vast. Maar in windows muis je (ik) anders, daar is tie wat minder dan mijn oude Logitech Cordless.

Flickr | Lego collectie

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23-08 14:14
Dus een combinatie van Boomslang voor games en bijv. een Optical muis voor Windows etc. zou het beste zijn, dus 2 muisjes op je pc aansluiten en klaar.

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-08 12:14
2 muizen? Boomslang en optical zeker? Lijkt me een beetje overkill. Ik heb zelf de M$ Explorer (optical) en die bevalt prima. (in fps) Ook deze muis heeft een hogere resolutie als een huis tuin en keuken muis. Die Boomslang is niet optical, en vind ik toch wel een groot nadeel. Maar hij ziet er wel erg koel uit. Maarja. Daar koop je geen muis voor. (oh, en ook de explorer heeft extra buttons + wheel)

---------
ÆON

• erickov
ik heb nu de logitech gaming mouse. USB. Welke is dan beter? Ik bedoel qua snelheid en precisie.

• Speedy
Muis van 70 piek muis van 250 piek (winkelprijzen) .... lijkt me makkelijk te raden, alleen is het verschil ook in prijs/prestatie? nee, dat niet is mijn mening, maar goed tis je hobby of niet. En de gaming mouse van Logitech heeft geen scrollwheel, ik vind dat zowiezo al een blunder, maar een ander hecht er geen waarde aan. En de Boomslang is wel precieser als die optical muisjes, maar net als hierboven, is het jou dat waard? Het zijn niet alleen de looks (dan kocht ik wel een optical :)), maar ook de techniek is wel degelijk "beter" maar voor 3e keer (niet iedereen is het daarmee eens dat de boomslang beter is), is het jou dat waard? Merk jij het?

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Een maat van mij heeft TWEE!! |:( boomslangs om zeep geholpen (speelde hardcore Quake)
dat heeft mij ervan weerhouden om er een te kopen.

• Speedy
Ja, erg stevig schijnen ze niet te zijn :(
Maar goed, zit 3 jaar garantie op, en met een paar maand is de Mamba er wel :)

Flickr | Lego collectie

• erickov
Niet stevig en dan toch 200 piek voor die muis vragen? Ik vind dat die muis dan eigenlijk NOOIT kapot hoort te gaan....

Pagina: 1