Hey mensen,
Mijn tv heeft maar 2 scartaansluitingen aan de achterzijde. Ik heb 3 apparaten: casema decoder
dvd speler
videorecorder
Nu dacht ik dat ik het probleem kon oplossen, omdat ik gehoord had dat ik een verlengdoos met 5 scart-aansluitingen nodig had. Ik heb het nu geprobeerd aan te sluiten maar tevergeefs
. Wat is de beste opstelling om die apparaten erop aan te sluiten of heb ik nu iets anders nodig om dit voor mekaar te krijgen?
Problemen die ik heb herkent zijn:
-Geen geluid met me videorecorder maar ik kon ook daar geen audiokabels op aansluiten, want me dvdspelertje was al met de audio kabels aangesloten op de achterzijfe van de tv...
-Hij zet de casema decoder en de dvd speler op een kanaal van de decoder
Hebben jullie misschien een betere oplossing voor me?!
Alvast hartstikke bedankt!!!
Mijn tv heeft maar 2 scartaansluitingen aan de achterzijde. Ik heb 3 apparaten: casema decoder
dvd speler
videorecorder
Nu dacht ik dat ik het probleem kon oplossen, omdat ik gehoord had dat ik een verlengdoos met 5 scart-aansluitingen nodig had. Ik heb het nu geprobeerd aan te sluiten maar tevergeefs
Problemen die ik heb herkent zijn:
-Geen geluid met me videorecorder maar ik kon ook daar geen audiokabels op aansluiten, want me dvdspelertje was al met de audio kabels aangesloten op de achterzijfe van de tv...
-Hij zet de casema decoder en de dvd speler op een kanaal van de decoder
Hebben jullie misschien een betere oplossing voor me?!
Alvast hartstikke bedankt!!!