Nieuwe UT2K3 mod: 9-11 survivor (heheh, ja dat ja)

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-12-2025
http://www.kinematic.org/911game.html

Wat plaatjes van de site:

Afbeeldingslocatie: http://www.kinematic.org/Shot40small.jpg

Bail out!

Afbeeldingslocatie: http://www.kinematic.org/Shot20small.jpg

I need a greasemonkey!

Ik heb me daar toch slechte humor, schandalig gewoon.
Waar gaat het spel over? Sja, als je dat niet weet...

9-11 Survivor is a game mod based on the Unreal Game engine. The retail version of Unreal Tournament 2003 will be required to play this mod.

Nog wat info? Je kan het allemaal op de site vinden heh:

Original Design Document

* Recreate Twin Towers
o Different floors need to be in different states - normal, fiery, debris, and mixes of each
o Stairways
+ Lit, unlit, flickering light, destroyed & unusable
+ NPCs - running up & down stairs, huddled in fear, etc.
* Character models
o Businesswoman
o Businessman
o Fireman
o Policeman
o Custom behaviors
o Create paths to walk
* Visual Effects
o Fire
o Camera Shake
o Items
+ Cell Phone - functions as light source, but doesn't dial
+ Flashlight/lighter
+ Water bottle - restore health?
+ Face mask/cloth/handkerchief - avoid breathing in smoke & dust
* Scenarios
o Spawn points in different parts of building; some have possiblity for survival, some don't
+ Can escape because user is at low level
+ Rushing through dark stairwells with cellphone == escape
+ If firemen are encountered, user is saved
+ Floor in flames - can't escape
+ Ceiling collapses
+ Have to choose between being engulfed by flames or jumping from window
+ Cement/building dust/smoke make it difficult to breathe; no facemask causes life to deplete, so find facemask
o Length of each scenario?
* Sounds (& Soundtrack?)
o Crackling flames
o Walls collapsing
o Yells and screams
o Fire alarms
o Police and Firetruck sirens
* User Interface
o No HUD
o Show item, only if equipped with it (lighter, flashlight, etc.)
* Other
o Title screen & menu
o Multiplayer?
o Spectator mode - follow & observe bots

Nou ja, het zal wel. Als iemand hier UT2K3 heeft, post you impressies van de eerstvolgende beta maar. Ben benieuwd.

Verwijderd

Ehm................is dit leuk????? :? :? Ik heb wel eens 'betere' onderwerpen gezien voor een MOD..... :/

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2003 00:00 ]

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-12-2025

DinX

Motormuis

Heb em al in een ander forum gezien ... best wel sick :{

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Verwijderd

Ja best wel zieke aktie ja. Vind het niet echt nodig om voor zoiets als dit een topic te openen

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-12-2025

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

lijkt me best wel lachen BANZAAAAAAAAAiii

OMG ( op z'n americaans) nu al bij de grond ;D

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

• HuggyB
Ach ja, ik houd jullie toch op de hoogte niet waar?
En al is het een macaber onderwerp, misschien is het spel wel leuk. De developers steken ook niet de draak met 9-11.

Misschien had ik dit 40 jaar later moeten posten, dan genoten we van deze mod net als van Day of Defeat. :)
Of Battlefield 1942. Of Desert Combat. Ach ja, zoveel voorbeelden.

Verwijderd

Zieke actie? Ik geef toe dat dit misschien vrij vroeg is zo'n beetje 2 jaar na de aanslagen, maar het heeft tijd nodig (ik denk Battlefield 1942, Medal of Honor etc. etc. etc.).

Verwijderd

HuggyB schreef op 26 July 2003 @ 00:35:
Misschien had ik dit 40 jaar later moeten posten, dan genoten we van deze mod net als van Day of Defeat. :)
2 zielen 1 gedachte :p

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 July 2003 @ 00:37:
[...]

2 zielen 1 gedachte :p
Maak dat maar 3:

misschien over tig jaar, is de WTC scene DE scene waar elk FPS spel mee pocht (net zoals de MOHAA-beachlanding scene).

En misschien een paar jaar later lekker met 50 man in een server de villa van Saddam's zonen bestoken. Dat dat dan de USP (unique selling point) van zo'n spel wordt.

Ik heb al gezien dat de Stalingrad-boot scene uit Enemy at the Gates gebruikt gaat worden: lijkt me vet.

En zo blijf je bezig: iets wat nu niet kan, wordt algemeen geacepteerd jaren later.

Ik vind het persoonlijk alleen wat vroeg: alsof je in 1947 (2/3 jaar later zeg maar) een spel kon maken over D-day :X

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001

bAdmuTs

mAzE

Ik vind dit pers. ook een beetje erug vroeg, heb een beetje respect voor al die peepz en w8 er nog een paar jaar mee :X

Hetzelfde geldt voor de film apocalypse now (zeer goede film btw), die wilden ze ook een paar jaar na de vietnam oorlog uitbrengen en da mocht ook niet, moesten bepaalde scenes uit die er in de opnieuw uitgebrachte versie nu pas in zitten.

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

• HuggyB
moesten bepaalde scenes uit die er in de opnieuw uitgebrachte versie nu pas in zitten.

Hee cool, dat wist ik niet. Wat voor scenes zijn dat? Ik weet nu niet of ik de gecensureerde versie heb gezien. (was op TV)

Maar ja, het is ook wel zo hoor, erg vroeg. Tja, het is geen commercieel spel, dus mogen deze ontwikkelaars doen wat ze willen. Nou ja.. niet zo ruim, maar ze mogen het zelf weten.

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001

bAdmuTs

mAzE

zal es kijken, hij heet nu apocalypse now (redux), ik gloof oa da stukke met die playboy girlies

en wrom zien die screenies er zo belabberd uit :?

edit: lama komt door het resizen zie ik nu :D

[ Voor 70% gewijzigd door bAdmuTs op 26-07-2003 01:22 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14:05

steveman

Comfortabel ten onder

omg dit is echt alle smaak voorbij :r
HuggyB schreef op 26 July 2003 @ 00:35:
Ach ja, ik houd jullie toch op de hoogte niet waar?
En al is het een macaber onderwerp, misschien is het spel wel leuk. De developers steken ook niet de draak met 9-11.

in die spellen zijn er geen burgers om op te schieten ;)

[ Voor 88% gewijzigd door steveman op 26-07-2003 01:39 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• Freak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05-2025
Het lijkt me wel een interessante mod om uit te proberen als die klaar is.
Vraag me af hoe het zal spelen.
Er staat tevens een verhaal op de site van de makers die het echt mee hebben gemaakt.
Ik denk niet dat ze ergens de spot mee willen drijven of respectloos willen zijn.
Tevens staat deze uitleg van de game op de site.
9-11 Survivor is a game project that examines the role of media in our culture, and the influence that continuous, hyper exposure has on our overall perception of the distinctions between reality and media mediation. This project raises questions regarding how and why popular media forms, such as games and movies, deal with tragedy, conflict and violence

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 July 2003 @ 01:05:
Ik vind het persoonlijk alleen wat vroeg: alsof je in 1947 (2/3 jaar later zeg maar) een spel kon maken over D-day :X
sorry, maar dat vind ik dus echt geen vergelijking. 11 september was heel erg, maar een vergelijking met wereldoorlog 2 slaat kant noch wal.

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 26 July 2003 @ 02:10:
[...]

sorry, maar dat vind ik dus echt geen vergelijking. 11 september was heel erg, maar een vergelijking met wereldoorlog 2 slaat kant noch wal.
Ik vind het wel degelijk vergelijkbaar.

Het zijn beide verschrikkelijke gebeurtenissen, en daar rust veelal een taboe op om er grappen, grollen en entertainment over te maken als het nog vers in het geheugen ligt.

• White Dust
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

Deze gaat op slot aangezien het niet meer on topic is en dat het op dit moment nog niet echt gepast is...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.