Ik ben een menutje voor mijn website aan het maken. Dit menu heeft een achtergrond muziekje (mp3). Zodra er op een bepaalde link geklikt wordt, verdwijnt die bepaalde link uit het menu en wordt de nieuwe pagina geladen. Tijdens het verdwijnen van deze link wil ik de muziek zachter laten worden (dus fade out).
Ik probeer dit met een actionscript voor elkaar te krijgen, maar dit wil niet helemaal lukken.
Dir script probeer ik te gebruiken:
Dit werkt dus niet. Als error krijg ik dit:
Scene=Scene 1, Layer=Music\, Frame=1: Line 5: Identifier expected
onClipEvent (31) {
Scene=Scene 1, Layer=Music\, Frame=1: Line 6: Statement must appear within on/onClipEvent handler
globalsound.setVolume(50);
Scene=Scene 1, Layer=Music\, Frame=1: Line 7: Unexpected '}' encountered
}
Hier snap ik als flash beginner helemaal niets van. Is zoiets überhaupt mogelijk? Zo ja, gebruik ik het juiste script? Zo nee, bedankt voor je aandacht
Ik probeer dit met een actionscript voor elkaar te krijgen, maar dit wil niet helemaal lukken.
Dir script probeer ik te gebruiken:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| onClipEvent (load) { globalsound = new Sound(); globalsound.setVolume(100); } onClipEvent (31) { globalsound.setVolume(90); } onClipEvent (32) { globalsound.setVolume(80); } enzovoort |
Dit werkt dus niet. Als error krijg ik dit:
Scene=Scene 1, Layer=Music\, Frame=1: Line 5: Identifier expected
onClipEvent (31) {
Scene=Scene 1, Layer=Music\, Frame=1: Line 6: Statement must appear within on/onClipEvent handler
globalsound.setVolume(50);
Scene=Scene 1, Layer=Music\, Frame=1: Line 7: Unexpected '}' encountered
}
Hier snap ik als flash beginner helemaal niets van. Is zoiets überhaupt mogelijk? Zo ja, gebruik ik het juiste script? Zo nee, bedankt voor je aandacht
Jij bent degene die me opfokt!
JA JIJ!!!