Allereerst, ik heb mijn goede vriend allexandervisser gevraagd dit voor mij [Icey] te posten, dit omdat het mijzelf niet meer lukt door dit gare router probleem...
Ik heb een BEFW11S4 (versie 3) router aangeschaft, helemaal blij alles aangesloten, en ingesteld..
Alles werkt, uurtje online gebattlefield en het werkte allemaal prima.
Nouja, bijna alles werkte, ik kon niet via hotmail.com mijn mailtjes ophalen (via outlook en ook niet via www). Dus ik dacht, tja, de firmware is van december ergens, dus die ik update.
De enige firmware die er was is de versie 1.45, Feb 28 2003, afin, geupdate en ik dacht dat alles wel weer werkte.
De problemen zijn erger...
• -kan geen bestanden versturen via pop.xs4all.nl/smtp.xs4all.nl. Ook al is het maar een klein e-mailtje, ik krijg de melding iets in de trand van dat de verbinding met de server niet in stand is gebleven.
• -Ik maakte een screenshot om hiero te posten, ftp het -> Connection closed. Server timeout. hij heeft 1 kb geupload.
• -Topic openen op got, nopes... werkt niet, soort van timeout.
• -Mailtje versturen via webmail.xs4all.nl... ook niet
timeout
• -Maar ik kan wel normaal internetten
Heeft iemand wellicht een oplossing, of een oude firmware?
Bij voorbaat hartelijk dank van Icey
Ik heb een BEFW11S4 (versie 3) router aangeschaft, helemaal blij alles aangesloten, en ingesteld..
Alles werkt, uurtje online gebattlefield en het werkte allemaal prima.
Nouja, bijna alles werkte, ik kon niet via hotmail.com mijn mailtjes ophalen (via outlook en ook niet via www). Dus ik dacht, tja, de firmware is van december ergens, dus die ik update.
De enige firmware die er was is de versie 1.45, Feb 28 2003, afin, geupdate en ik dacht dat alles wel weer werkte.
De problemen zijn erger...
• -kan geen bestanden versturen via pop.xs4all.nl/smtp.xs4all.nl. Ook al is het maar een klein e-mailtje, ik krijg de melding iets in de trand van dat de verbinding met de server niet in stand is gebleven.
• -Ik maakte een screenshot om hiero te posten, ftp het -> Connection closed. Server timeout. hij heeft 1 kb geupload.
• -Topic openen op got, nopes... werkt niet, soort van timeout.
• -Mailtje versturen via webmail.xs4all.nl... ook niet

• -Maar ik kan wel normaal internetten
Heeft iemand wellicht een oplossing, of een oude firmware?
Bij voorbaat hartelijk dank van Icey
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.