(heb de search al geprobeert 1001 topic's over asus + wifi slechts 1 over wl300g)
en dat ging over of ie nou 10 of 100 mbit was
heb er aardig wat gelezen maar niet 1 ging over mijn probleem
de problemen die ik heb zijn als volgend
als ik het acces point aansluit.
en ik de bijgeleverde utp kabel via mijn switch.
3com superstack 3300 er insteek slaat hij compleet uit en knippert het lampje op de adapter .
heel ergens in de verte knippert het lampje van air (2e lampje van boven) dit is haast niet te zien (handen over de andere lampjes in het donker anders zie je het niet)
als ik dan een andere utp kabel van ongeveer 5 meter pak doet hij het wel
maar met de volgende problemen
1 de verbinding valt om de 5 minuten weg en komt pas terug na het acces point een paar minuten uit gezet te hebben en de utp kabel er ui gehaald te hebben
waarna dit probleem zich binnen 5 minuten na het plaatsen van de utp kabel weer herhaald
echter als ik het acces point b.v een hele nacht uit zet en daarna aan zet met een utp kabel er in kan ik ongeveer een uurtje er mee spelen voor het mis gaat
het vreemde is echter dat als hij dus zeg maar onderuit gegaan is de lampjes power en link blijven knipperen tot dat ik de utp kabel er uit haal
dan gaan nl power + air continu branden (zo als het hoord )
als ik dan de utp kabel er weer in prik doet hij het weer voor ongeveer 5 min
en begind de elende weer opnieuw
mijn vraag is wie heeft dit zelfde probleem en hoe heb je het opgelost ??
een ander probleem is dat het acces point erg warm word denk ergens ruim in de 30c (heb helaas geen termometer in de buurt anders had ik de preciese temp neer gezet) het lijkt ook wel als of deze 2 dingen met elkaar temaken hebben
(temp + verbindings probleem)
nu het laatse probleem
dat is dat als ik het acces point uit heb gezet alle instellingen weer gereset zijn
dit mag volgens mij niet gebeuren ??
zelf denk ik dat ik een combinatie probleem heb van acces point + switch het licht niet aan de kabels daar ik er een stuk of 20 geprobeerd heb
nou ik hoop dat wat nuttige antwoorden krijg
en dat ging over of ie nou 10 of 100 mbit was
heb er aardig wat gelezen maar niet 1 ging over mijn probleem
de problemen die ik heb zijn als volgend
als ik het acces point aansluit.
en ik de bijgeleverde utp kabel via mijn switch.
3com superstack 3300 er insteek slaat hij compleet uit en knippert het lampje op de adapter .
heel ergens in de verte knippert het lampje van air (2e lampje van boven) dit is haast niet te zien (handen over de andere lampjes in het donker anders zie je het niet)
als ik dan een andere utp kabel van ongeveer 5 meter pak doet hij het wel
maar met de volgende problemen
1 de verbinding valt om de 5 minuten weg en komt pas terug na het acces point een paar minuten uit gezet te hebben en de utp kabel er ui gehaald te hebben
waarna dit probleem zich binnen 5 minuten na het plaatsen van de utp kabel weer herhaald
echter als ik het acces point b.v een hele nacht uit zet en daarna aan zet met een utp kabel er in kan ik ongeveer een uurtje er mee spelen voor het mis gaat
het vreemde is echter dat als hij dus zeg maar onderuit gegaan is de lampjes power en link blijven knipperen tot dat ik de utp kabel er uit haal
dan gaan nl power + air continu branden (zo als het hoord )
als ik dan de utp kabel er weer in prik doet hij het weer voor ongeveer 5 min
en begind de elende weer opnieuw
mijn vraag is wie heeft dit zelfde probleem en hoe heb je het opgelost ??
een ander probleem is dat het acces point erg warm word denk ergens ruim in de 30c (heb helaas geen termometer in de buurt anders had ik de preciese temp neer gezet) het lijkt ook wel als of deze 2 dingen met elkaar temaken hebben
(temp + verbindings probleem)
nu het laatse probleem
dat is dat als ik het acces point uit heb gezet alle instellingen weer gereset zijn
dit mag volgens mij niet gebeuren ??
zelf denk ik dat ik een combinatie probleem heb van acces point + switch het licht niet aan de kabels daar ik er een stuk of 20 geprobeerd heb
nou ik hoop dat wat nuttige antwoorden krijg
Na rose e cient spin