2 nicks op FP

Pagina: 1
Acties:

• Niakmo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02-2024
Ik heb dit jaar ooit op de zelfde dag 2 accounts aangemaakt.

Een onder mijn GoT nick zirus en een onder Niakmo

nu met de merge van de db wou ik graag overall Niakmo gebruiken dus wou ik graag mijn Niakmo nick gaan gebruiken omdat ik die nu overall consistent gebruik.

maar alleen het passwoord van Zirus werd wel gemeeld naar mijn emeel en bij die ander niet. Zou iemand mischien willen kijken of ik die Niakmo wel zelf ben aangezien ik nou aan me zelf begin te twijvelen. Bijde accounts zijn op de zelfde dag aangemaakt en de nick Niakmo is uniek op het internet . Dus als zirus en Niakmo van het zelfde ip komen zal ik het wel moeten zijn. Op bijde accounts heb ik niets gepost op de FP

ik gebruik 2 emeels maar de ene is een alias van de ander dus ze komen op zelfde uit. De rest van mijn meels zijn niet pop3 dus die zou ik niet gebruikt kunnen hebben.

samenvatting= Ik zou graag door het leven willen gaan op de FP onder de nick Niakmo

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Zo, ik heb Niakmo's mailadres aangepast naar dezelfde als die je hier op GoT gebruikt en daar ook een pass heen gestuurd. zirus is geband en daarvoor heb je een mail ontvangen ter administratie :).

• Niakmo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02-2024
Dankuwel, nu nog wachten op de userbase merge. Die gaat toch spoedig plaatsvinden?

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Als de juiste mensen weer terug zijn van vakantie en iedereen er klaar voor is ja. Maar dat zal inderdaad niet lang meer op zich laten wachten, voor zover ik weet :).