Tomb Raider III Gamepad instellen

Pagina: 1
Acties:
  • 305 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12:46
Ik heb een Sidewinder GamePad USB en deze wordt gedetecteerd door de setup van TR3, maar in het spel kan ik de pad niet gebruiken. Bij het instellen van de knoppen wordt er niet gereageerd op de input van de pad. Keybinding is geen optie omdat voor zover ik weet MS daar niet aan doet :(

Specs:
Win XP Pro
Dx9.0a
TR3 is up to date(qua patch dan)

Weet iemand hoe ik als nog m'n gamepad kan gebruiken ? Met toetsenbord spelen is brak, als ik 3knoppen tegelijk inhoudt gaat ie piepen ed.

iRacing Profiel

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Heb je de software van die sidewinder geinstalleerd?
Ik kan met mijn sidewinder gewoon keybinds instellen met de software. Weet niet hoe het werkt met winXP (draai dat OS niet namelijk). Dus dat zou je even uit moeten proberen.

• M.I.G.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-01 13:48

M.I.G.

[like an alien]

Moet je even kijken naar de site van die sidewinder. Heb ook wel eens gehad en daar kon je dan de vooringestelde keybindings downen. Dan zou het moeten werken.

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12:46
Heb al gezocht op de site, maar daar staat niets over keybindings ed.
M.I.G. schreef op 25 July 2003 @ 23:16:
Moet je even kijken naar de site van die sidewinder. Heb ook wel eens gehad en daar kon je dan de vooringestelde keybindings downen. Dan zou het moeten werken.
Er is geen aparte software voor WinXP, voor keybinding ed.
Terw_Dan schreef op 25 July 2003 @ 23:11:
Heb je de software van die sidewinder geinstalleerd?
Ik kan met mijn sidewinder gewoon keybinds instellen met de software. Weet niet hoe het werkt met winXP (draai dat OS niet namelijk). Dus dat zou je even uit moeten proberen.

iRacing Profiel