ik heb Windows XP. Als ik het kabeltje van het usb eruit haal en weer erin doe piept de webcam en laat ie op de webcam zien dat ie in verbinding staat, maar meteen erna valt ie ook uit... hij zit aangesloten op een USB Hub, waar een rood lampje in zit die aangeeft of er er verbinding is, deze lampje brand niet, maar net hetzelfde als bij de webcam: als ik het kabeltje eruit trek en erin duw gaat het lampje ff branden en valt uit. Hij doet ook helemaal niks
Ik heb de webcam op een andere poort ook geprobeerd, maar tevergeefs. Hier krijg ik hetzelfde probleem.
Nu heb ik een back-up gerestored (in die backup werkte de webcam zeker) maar ook deze keer doet ie ut niet...
Weet iemand een oplossing..
BTW: mijn computer valt af en toe ook nog eens uit, wanneer dan ook... of ik ben Fifa 2003 aan het spelen, CM4, beetje internetten of computeren of gewoon muziek luisteren, hij hangt gewoon... er is een nieuwe CPU cooler in gedaan, maar volgens mij wil dit ook nie baten... de voeding is verdomd heet na een zwaardere proces... Denk dat er daar iets niet goed is...
Wie kan me helpen?
Met vriendelijke groeten,
John
Ik heb de webcam op een andere poort ook geprobeerd, maar tevergeefs. Hier krijg ik hetzelfde probleem.
Nu heb ik een back-up gerestored (in die backup werkte de webcam zeker) maar ook deze keer doet ie ut niet...
BTW: mijn computer valt af en toe ook nog eens uit, wanneer dan ook... of ik ben Fifa 2003 aan het spelen, CM4, beetje internetten of computeren of gewoon muziek luisteren, hij hangt gewoon... er is een nieuwe CPU cooler in gedaan, maar volgens mij wil dit ook nie baten... de voeding is verdomd heet na een zwaardere proces... Denk dat er daar iets niet goed is...
Wie kan me helpen?
Met vriendelijke groeten,
John