Instelling Asus probe 2

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• Omega_Shiva
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-08 01:18
Hoi,

Ik ben nu bezig met het instellen van het stukje software dat mijn systeempje bijhoud. Graag wil ik de optimale setting voor mijn systeempje invullen.

Ik heb een T-bird 1200 Mhz. Volgens AMD is de maximale core temp 95 graden. (uiteraard weet ik ook wel dat het ideale veel lager zit). Maar ik wil dus weten wanneer asus probe alarm moet gaan geven. Persoonlijk ben ik van mening dat ik bij 85 graden al op de hoogte wil zijn, maar uiteraard is de Die temperatuur niet gelijk aan de temperatuur van de sensor en ik heb geen flauw benul wat het verschil is. Dus wanneer die Die bijvoorbeeld 85 graden is kan de plek waar de sensor is best 80 graden zijn. In dit geval moet de instelling 80 graden zijn.

Wie weet het antwoord (eventueel met bronvermelding).

Verder zoek ik hetzelfde antwoord bij de geheugentemperatuur. Ik heb hier een transcend 512 mb cas 2 pc 133 sdram module.

En last but not least, wat mag dan de werkbare afwijking zijn van de voltages in procenten. Is dit ook weer verschillend per voltage of kan ik een gelijke percentage aanhouden bij elk.

Uiteraard graag beargumenteerd.

Ik ben benieuwd naar jullie mening.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:21

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Mijn mening :?

Google zoeken op "Asus Probe 2"
GoT search op "Asus Probe 2

maar niet te vergeten:

Dit graag lezen eer je post :)
Wees uitgebreid, zodoende kun je het beste geholpen worden en verzandt het topic niet in een herhaling van tips of tips welke jezelf al geprobeerd hebt. Daarnaast laat je er mee zien dat jezelf ook het één en ander serieus geprobeerd hebt; onverschilligheid wordt hier niet zo gewaardeerd namelijk

Mocht je je niets aantrekken van bovenstaande punten, dan gaat je topic onherroepelijk op slot.
Bij deze dus...

/lui - dicht

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.