Toon posts:

[winxp] SB Audigy2 no CD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik probeer mijn SB Audigy Card te installeren op een WinXP machine. Helaas heb ik de cd niet meer en als ik op de sites van www.soundblaster.com en www.creative.com ga kijken dan vind ik alleen update drivers. Niet de volledige package.

Ik heb hier al gezocht op dit forum en op andere. Maar ik vind geen antwoord helaas.

• Nulnulnix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-06 13:04

Nulnulnix

BOFH

Kun je niet gewoon bij de computershop op de hoek even vragen of zij een kopietje kunnen maken van de CD?
Want Antwerpen is mij te ver weg om even een CD-tje langs te brengen... Of een CD bij mij te laten ophalen...

We have just one world, but we live in different ones...

Verwijderd

wil je de drivers instaleren of de utillities, de SB Audigy2 drivers zijn namelijk wel degelijk op internet te vinden. De overige utillities etc niet legaal ;)

• bobo1on1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-10-2025
Er staat een nummer op je kaart, die voer je in op het doolhof wat door moet gaan voor een website van creative en dan kun je de drivers downloaden.

hier dus: http://www.americas.creative.com/support/
Als je daar het nummer hebt ingevoerd en je kaart hebt geselecteerd klik je op support en dan download drivers.

En ik moest zelf nog weer een andere wazige driver van creative installeren om eax aan de praat te krijgen.

[ Voor 53% gewijzigd door bobo1on1 op 25-07-2003 20:02 ]

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

• JayVee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-11-2025

JayVee

shibby++!

Ja ik weet dat het een oud topic is.

Iemand een link naar de Audigy2 driver CD?
Ik kan nergens meer een werkende vinden (google, fora).
Had hem altijd op hdd staan en ben hem bij de laatste format c: vergeten te backupen.

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

Pagina: 1