Toon posts:

Kazaa `verliest` bestanden?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Search al gebruikt maar dat leverde niets op.

Ik weet absoluut zeker dat er bestanden verdwijnen waarvan ik bezig ben ze te downloaden. Zijn ze halverwege en de volgende dag zijn ze weg.
Ze staan dan ook niet stiekem in gedeelde map en ook via Windows file search/Windows explorer zijn ze niet te vinden.

Verschillende virusscanner al laten draaien: geen virussen etc.
Heb al mijn kazaa gebruikende vrienden gevraagd maar die weten het ook niet.

Hoe kan dit? Het is nl een zeer irritant probleem...

Verwijderd

Misschien automatisch gecanceld omdat er geen sources meer waren, vervolgens een proggie als speedup die je file van die lijst gehaald heeft..zoiets

Verwijderd

ja dat wil ik ook wel weten,
ik heb zelfs complete gedownloade bestanden die ineens weg zijn.
raar en ik weet toch zeker dat ik het zelf niet gedaan heb.

welke kazaa heb jij? ik draai 2.5.1

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij niet.
Ik download regelmatig (zeldzame) films etc met onvoldoende sources. Dan blijven ze toch in het download scherm staan te wachten.

Mijn versie:
Kazaa Lite (K++) edition

Kazaa lite version 2.1.0
K++ version 2.0.3v

build 15 februari 2003

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2003 19:30 ]

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-09 21:18
Ik had ook al een aantal bestanden die zomaar ineens verdwenen zijn. Vorige keer keek ik in de verkenner en toen zag de bestanden nog staan. Toen ik kazaa opstarte werden ze ineens verwijderd.

Ik denk dat het gebeurt wanneer een download compleet is en omgezet wordt naar het bestand dat je gedownload hebt.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 15:49
toevallig je PC nogal hard uitgezet? Als dat bestand dan in gebruik is kan hij corrupt raken of helemaal niet meer bestaan

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

Verwijderd

Topicstarter
ik doe hem netjes uit

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2003 19:32 ]

Verwijderd

Heb het zelf gehad als mijn hd te vol zat, dan gooide kazaa ze gewoon weg.
Maar ook als je ooit de destination dir veranderd kun je het probleem hebben.
Als je files toevoegd terwijl je destination staat op bv c:\gedeeld
En later verander je de dir naar c:\shared. Dan zet Kazaa de gedownloaden bestanden die je voor de verandering in de que hebt gezet toch in c:\gedeeld neer.
Zelf weer gewoon een nieuwe dir aan gemaakt met de oorspronkelijke naam en toen geen problemen mee.
Ander zou ik t ook niet weten.

Verwijderd

Staan de bestanden niet nog als .dat bestand in de shared folder? Dat gebeurde bij mij steeds met versie 2.4. De bestanden bleven vaak gewoon als .dat staan als ze gedownload waren.

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09 13:38
idd, ik heb dat probleem ook wel eens..
Zeker als ik mn pc te hard uitzet ;)
maar ik begrijp je probleem...alleen het lastige is... ik heb geen antwoord op je vraag:)

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:54
http://www.exits.ro/index-dat-viewer.html

Kijk ff met dat programmatje of ze nog als .dat in je Shared map staan :)

Verwijderd

Soms worden bestanden ook verwijderd als er corruptie optreedt hij het wegschrijven van het eindresultaat (als alle delen bij elkaar gemerged worden). Dit kan zijn omdat de oorspronkelijke downloadfolder niet meer bestaat, diskfouten of ruimte tekort.

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 14:12
Toen ik nog kazaa gebruikte heb ik een paar keer gehad, dat een bestand al wel klaar was, 100% compleet, maar nog niet van .dat naar de normale filename was gerenamed, om een of andere vage reden.

Met DAT-view het bestand converteren werkte toen prima :)

Verwijderd

Moet je ff wachten, na een tijdje is het er weer :| Vraag me niet waarom

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-09 09:42
het kan natuurlijk ook dat je een broertje of zusje hebt, die zijn hier ook erg goed in het laten verdwijnen van bestanden :+

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

Ik had ook bestanden die in 'verkeer' als klaar stonden, maar dan niet in mn gedeelde map te zien waren (bleken dus idd nog .dat bestanden te heten).
Na veel gevloek & gefoeter omdat ik 2 weken downloads de prullenbak zag ingaan heb ik de bestanden gerenamed in DOS : en dit werkte ! (tot mijn verbazing).
Pagina: 1