Toon posts:

SD memory checken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan ik mijn SD 256MB flash memorycard (Dane-Elec) checken?

Want ik heb het idee dat mijn camera er niet helemaal mee overweg kan. In mijn camera kan ik hem niet goed formatteren, alleen snel formatteren...

Is er een programmaatje om SD cards te checken?

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:17

shameblaster

BB4E^Cons

Je hebt al een topic
Waarom 2 topics

edit:
ik keek ff in je prof en ik zie dat je al 4 topics over het zelfde onderwerp heb gemaakt en er al 1 is gesloten door een mod

[ Voor 41% gewijzigd door shameblaster op 25-07-2003 20:12 ]

Cons:::BB4E

Verwijderd

Topicstarter
Okee, gelukkig is deze nog niet dicht, maar ik zei dus al dat DEZE in de verkeerde rubriek stond, en omdat ik er geen antwoord op kreeg heb ik er nog een in de juiste rubriek gezet, maar het was blijkbaar weer te moeilijk om mijn bericht te lezen om liever DEZE dicht te doen i.p.v. degene in Geheugen... Grappig dat je dan wel van 10 kanten gezeik krijgt en maar 1 antwoord.

Anywayz, ik heb een cardreader en daarmee kan ik zoals gezegd ook gewoon formatteren via Windows, foto's kopieren en uitlezen, alleen i.c.m. de camera gaat het mis.

Dus ik vroeg me af of er een programmaatje is om de SD card te checken?

Verwijderd

Topicstarter
kan deze topic worden overgeplaatst naar GEHEUGEN?

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:50

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Verwijderd schreef op 25 juli 2003 @ 20:36:
kan deze topic worden overgeplaatst naar GEHEUGEN?
Dat moet je een topic openen in SM.

Als je geheugenkaart kaport is en er staan geen belangrijke dingen op, ruil hem gewoon om. Dane-Elec geeft 10 jaar garantie.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, okee, maar ik twijfel of de camera kapot is of het geheugen, dus voordat ik het geheugen terugstuur zou ik het liefst weten of het kapot is en niet de camera...

De SD card kan ik standalone wel goed gebruiken via een cardreader, maar in het toestel gaat het mis, terwijl het met de bijgeleverde SD 16MB van Sandisc wel goed gaat.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2003 23:39 ]

Pagina: 1