Draadloze box voor in bv. de tuin ?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-07 21:26
Na langdurig zoeken heb ik nog steeds niet gevonden wat ik zocht. Het zit namelijk zo; mijn vader wordt 50 jaar en daar wil ik een hem een cadeau voor geven. Nu heeft hij bij mensen gezien dat die een box in de tuin hadden staan, welke draadloos het signaal van de radio in de tuin voorbracht. Je kon dus in principe je box overal zetten en die pikte dan het signaal op. Mijn vader vond dit iets heel geweldigs en heeft het er meerdere malen over gehad.

Nu weet ik niet waar hij dat gezien heeft, en via slinkse wijze vragen leverde ook niks op. Nu heb ik al bij een aantal winkels rondgevraagd, maar die konden mij ook niet verder helpen (geen speciaal zaken, de wat grotere ketens). Via google kan ik dus ook zowat niks vinden, dus misschien dat jullie van het bestaan van dit voorwerp afweten, en eventueel weten waar deze te krijgen is ?

Of misschien dat iemand weet die zulke dingen importeerd ? Ik hoop dat jullie iets weten, want ik kan het niet vinden.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giblet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:48

Giblet

Dingen

/me zoekt

Blijkbaar niet goed genoeg gezocht?
Maar er zijn echt al zat topics hierover geweest en er staat vast wel nuttige info tussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Zoiets als dat van Jazz Hipster dus? Zie deze FP-link: nieuws: Jazz Hipster kondigt draadloze speakers aan . Of bedoel je meer heavy duty, in de zin van dat het zwaar weer (vocht, hitte) etc aan moet kunnen? Ik denk btw dat je wat meer kan vinden als je ipv box > speaker(s) gebruikt :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-07 21:26
Giblet schreef op 25 July 2003 @ 19:02:
/me zoekt

Blijkbaar niet goed genoeg gezocht?
Maar er zijn echt al zat topics hierover geweest en er staat vast wel nuttige info tussen
Tja, dat is toch meer allemaal voor binnen als je goed kijkt met draadloze 5.1 ed., niks voor buitengebruik. Ik zeg het, ik heb echt serieus gezocht.
ReemF schreef op 25 July 2003 @ 19:03:
Zoiets als dat van Jazz Hipster dus? Zie deze FP-link: nieuws: Jazz Hipster kondigt draadloze speakers aan . Of bedoel je meer heavy duty, in de zin van dat het zwaar weer (vocht, hitte) etc aan moet kunnen? Ik denk btw dat je wat meer kan vinden als je ipv box > speaker(s) gebruikt :)
Het is iets wat echt voor outdoor bedoeld is, niet iets wat bij wat vocht van slag raakt, en heb speaker ook geprobeerd ;) (dialect hier voor een speaker is boks ;))

[ Voor 3% gewijzigd door Wom op 25-07-2003 19:06 ]

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giblet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:48

Giblet

Dingen

ik herinner me dat er in de conrad gids (en volgens mij heb ik ze ook weles in de neckerman gezien :D ) ook speakers voor buiten stonden... :D
of zoek je heavy duty kasten? ik denk dat je het dan sowieso kan vergeten, maar jenever can tell ;)