Na langdurig zoeken heb ik nog steeds niet gevonden wat ik zocht. Het zit namelijk zo; mijn vader wordt 50 jaar en daar wil ik een hem een cadeau voor geven. Nu heeft hij bij mensen gezien dat die een box in de tuin hadden staan, welke draadloos het signaal van de radio in de tuin voorbracht. Je kon dus in principe je box overal zetten en die pikte dan het signaal op. Mijn vader vond dit iets heel geweldigs en heeft het er meerdere malen over gehad.
Nu weet ik niet waar hij dat gezien heeft, en via slinkse wijze vragen leverde ook niks op. Nu heb ik al bij een aantal winkels rondgevraagd, maar die konden mij ook niet verder helpen (geen speciaal zaken, de wat grotere ketens). Via google kan ik dus ook zowat niks vinden, dus misschien dat jullie van het bestaan van dit voorwerp afweten, en eventueel weten waar deze te krijgen is ?
Of misschien dat iemand weet die zulke dingen importeerd ? Ik hoop dat jullie iets weten, want ik kan het niet vinden.
Nu weet ik niet waar hij dat gezien heeft, en via slinkse wijze vragen leverde ook niks op. Nu heb ik al bij een aantal winkels rondgevraagd, maar die konden mij ook niet verder helpen (geen speciaal zaken, de wat grotere ketens). Via google kan ik dus ook zowat niks vinden, dus misschien dat jullie van het bestaan van dit voorwerp afweten, en eventueel weten waar deze te krijgen is ?
Of misschien dat iemand weet die zulke dingen importeerd ? Ik hoop dat jullie iets weten, want ik kan het niet vinden.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen