Wat zal ik doen, zal ik nu een nieuw systeem samenstellen, of met m'n oude computer uitzingen en wachten op de amd 64?
Ik zou eerst een de FAQ lezen voordat je op een forum begint met het posten, dan zou je een slotje besparen....
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Schijnt dat je nogal weinig heb aan een 64buit proc (geloof dat ik ergens las).
Afin, als je de 64 bit amd uit is zal er wel weer wat snellers zijn, net zoals met videokaarten... als hij eineldeijk beschikbaar is, kan je al weer wachten op de volgende.
Keuzes maken...
Afin, als je de 64 bit amd uit is zal er wel weer wat snellers zijn, net zoals met videokaarten... als hij eineldeijk beschikbaar is, kan je al weer wachten op de volgende.
Keuzes maken...
De klassieke vraag weer... Voordat dat hele 64bits systeem goed beschikbaar is (tegen normale prijzen), ben je misschien al wel 2 computers verder. Weet niet wat voor systeem je nu hebt, maar wachten zou ik persoonlijk niet doen.
Kopen of wachten?
Dit mag je helemaal voor jezelf bepalen. Weeg je redenen om _nu_ een pc te kopen af tegen de eventuele voor- en nadelen van het toekomstige spul, met in je achterhoofd dat je dan wel wéér kunt wachten op al het moois dat dan gloort aan de horizon en je komt er wel uit
Dit mag je helemaal voor jezelf bepalen. Weeg je redenen om _nu_ een pc te kopen af tegen de eventuele voor- en nadelen van het toekomstige spul, met in je achterhoofd dat je dan wel wéér kunt wachten op al het moois dat dan gloort aan de horizon en je komt er wel uit
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()