Toon posts:

Welke graka met 2x DVI?

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Gisteren heb ik 2x 19" TFT schermen gekocht, beiden dezelfde en met DVI uitgang.
Mijn grafische kaarten kunnen het alleen niet aan. Ik heb nun een GeForce II GTS 64 Mb en een simpele TNT64 32Mb.

Nu ben ik op zoek naar een goede graka met 2x een DVI uitgang. Heeft iemand een idee welke kaart daarvoor het beste in aanmerking komt?

Thanx!!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• Paulus0013
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-07 15:38

Paulus0013

pom pom

en btw een monitor heeft een DVI INGANG, geen uitgang ;)

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
Verwijderd schreef op 25 July 2003 @ 18:22:
Gisteren heb ik 2x 19" TFT schermen gekocht, beiden dezelfde en met DVI uitgang.
Mijn grafische kaarten kunnen het alleen niet aan. Ik heb nun een GeForce II GTS 64 Mb en een simpele TNT64 32Mb.

Nu ben ik op zoek naar een goede graka met 2x een DVI uitgang. Heeft iemand een idee welke kaart daarvoor het beste in aanmerking komt?

Thanx!!
Er zijn genoeg duel dvi kaarten vindbaar zie pricewatch ofcourse, je kan eventueel ook gewoon een radeon bestellen en de analoge uitgang gewoon een omvormer opzetten eventueel..

Verwijderd

Matrox (als je geen zware gamer bent of een andere pc voor games gebruikt)

Verwijderd

Ik heb zelf 2x17" TFT en gebruik de Asus V9560 VideoSuite met dual dvi dus. Op zich bevalt hij prima, alleen deze kaart heeft maar 1 overlay plane. Wat betekent dat als je NVKeyStone niet inschakelt, full screen video niet over beide schermen wordt uitgerekt. En NVKeyStone werkt bij mij niet in de native resolutie van m'n monitoren (2x Eizo FlexScan L557) wat dus onhandig werkt.

Ik zou zelf een Matrox P750 ofzo nemen, die dus wel 2 overlay planes heeft of een goedkope workstation kaart met een Quadro chipset of een Ati workstation kaart..

Verwijderd

Topicstarter
Juist ja! Thanx alvast. De privewatch had ik natuurlijk ook al bekeken, maar aangezien de dual dvi's daar varieren van 115 tot 400 euro wilde ik vooral gebruikers-ervaring. Ik heb er echt absoluut geen verstand van dus alle technische termen ten spijt ;-)

Wel hartstikke bedankt voor alle snelle respons!!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kijk eens in de FAQ van dit subforum welke videokaart je het beste moet nemen :)

Verder raad ik je ook aan om alsnog de [faq]registratievoorwaarden[/] en dan met name het forumgedrag gedeelte aandachtig door te nemen. Hiermee kun je voorkomen dat je in de toekomst wederom de plank misslaat qua het gebruik van GoT ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.