Toon posts:

Tv Out Fullscreen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Geforce3 ti200 en ik gebruik TV Tool op een Philips 28PW6006 breedbeeld tv.

Als je bij TV Tool picture size standard kiest dan is het veel te klein (dit heeft te maken met overscan ofzo?).
En als je picture size fullscreen doet dan is het redelijk goed maar eigenlijk net iets te groot.

Het gaat met name om films, die speel ik af in fullscreen en dus mis ik een heel klein beetje van de zijkanten. Is het mogelijk om die breedte precies breed genoeg te krijgen??

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-10-2025
pak bsplayer om je dingen af te spelen
druk dan op - of +
en zo kan je dan je scherm groter/kleiner maken
(relaxte player tot nu toe, zit alles in ook voor subs enz)

• JvdW
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:25
Zie bovenbuurman ;)
BSPlayer of Zoomplayer zijn wel goede spelers hiervoor.

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op 25 juli 2003 @ 18:14:
Het gaat met name om films, die speel ik af in fullscreen en dus mis ik een heel klein beetje van de zijkanten. Is het mogelijk om die breedte precies breed genoeg te krijgen??
Het is overigens de bedoeling dat je dat stukje mist, overscan is normaal.

Verwijderd

Topicstarter
Ok, tnx nu lukt het me wel.
Ik gebruik bsplayer al hele tijd maar ik wist niet dat je in fullscreen de grootte nog kon aanpassen met + en -

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
av>vb

Verwijderd

Topicstarter
en dat wil zeggen?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dat je topic verplaatst is van Audio, Video & HiFi Forum naar Videoplanken & Beeldkanonnen :)

• Sneak[3G]
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11-2023
mag ik vragen welke drivers je hebt? ik gebruik nu 41.09 en daarmaa lukt het prima! Maar met de nieuwer drivers heb ik heel erg veel gekloot. Krijg het niet goed zelfs niet met TVtool 8.6. Er is een rand onder aan die ik niet weg krijg. DE oude drivers 41.09, werken echter prima. Over BSplayer: Ik heb echt heel vaak dat ik files niet kan afspelen hierin, maar wel in WMP. Dat zou toch niet mogen? Bsplayer is zelfde als WMP?

Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM

Verwijderd

Topicstarter
gewoon divx + xvid installeren en een a3d filter, dan werkt alles onder bsplayer wel ongeveer :)

Verwijderd

Topicstarter
ik gebruik detonater 43.45 en tv tool 7.2.5 omdat versie 8 het bij mij slecht doet met overschakelen van tv naar monitor.

• JvdW
Hmm ik heb net geprobeerd met een TNT2 M64 + TV-Out natuurlijk, en TV Tool 8 om beeld op tv proberen te krijgen.
S-video kabeltje gehaald (15 meters lang) aangesloten op TV en videokaart....en ..helemaal niks.

TV staat beneden en de PC boven...dus iedere keer heen en weer lopen....
Maarja, ik kruip dus achter de pc om dat kabeltje erin te duwen, loop daarna naar beneden en doe daar hetzelfde... resolutie verlaagt en op 60Hz gezet en pc gereboot (tv heeft al die tijd aangestaan) en loop zo naar beneden...
De TV is trouwens een 100Hz digital scan ding..plasma...

Gebeurde niks..dus loop weer naar boven...kruip weer achter de PC en rook toen een verdacht verbrande electronica geurtje.... ...kabeltjes eruit..pc opnieuw opstarten en ja hoor,... Zit er INEENS geen tv chip meer in (zegt ie) ... blijkbaar is die dus nu zomaar verbrand :(

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-10-2025
De TV is trouwens een 100Hz digital scan ding..plasma...
mhhzz vreemd,
plasma tvs hebben toch helemaal geen refreshrate?
want dat is verhit gas waar bepaalde electrische stromingen door gaan en zo de kleur bepalen, en de pixels in een tv moeten om de zoveel tijd ververst worden...
dus ik denk dat je gewoon een 100hz bb tv hebt ;)
(ach een troost, een M64 tnt2 is gewoon k*t heb er ook een in mn oude comp zitten :+
geef 60euro uit en je hebt een supper snelle rete coole luxe Geforce4 440 :7 :+ )

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-08 13:47
Mediaplayer classic wou ik ook nog even toevoegen, met het keypad kan je horizontaal en vertikaal zoomen, en beide tegelijk en met nummer 5 staat alles weer standaard. Er zitten in Mediaplayer Classic ook veel Pan&Scan opties enzo.

MPClassic is via de meuktracker hier te vinden:
meuktracker: Media Player Classic 6.4.5.5

• Sneak[3G]
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11-2023
Waarom kun je met TvTool alleen schuiven naar boven en naar beneden en van links naar rechts , maar niet platdrukken en uitrekken (horizontaal/verticaal)? Dat levert de problemen namelijk! ik word er helemaal gek van. Alle nieuwe Nvidia drivers hebben deze optie ook niet ingebouwd....

Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM

• JvdW
ixl85 schreef op 30 July 2003 @ 03:42:
[...]

mhhzz vreemd,
plasma tvs hebben toch helemaal geen refreshrate?
want dat is verhit gas waar bepaalde electrische stromingen door gaan en zo de kleur bepalen, en de pixels in een tv moeten om de zoveel tijd ververst worden...
dus ik denk dat je gewoon een 100hz bb tv hebt ;)
(ach een troost, een M64 tnt2 is gewoon k*t heb er ook een in mn oude comp zitten :+
geef 60euro uit en je hebt een supper snelle rete coole luxe Geforce4 440 :7 :+ )
Ja heel vreemd ja want er staat toch echt 100Hz voorop dat ding.
Nouja ehm plasma of niet, het ding heeft iig geen beeldbuis ;) .dan zal het wel projectie wezen :P Breedbeeld van 119cm heb ik nog niet zo veel gezien :)

Idd, ben nu van plan om voor weinig geld er maar een ander kaartje erin te stoppen :+
Beetje nieuwer met TV out natuurlijk, want daar gaat het om :D
Pagina: 1