[photoshop] Later toevoegen anti-aliasing

Pagina: 1
Acties:

• Liqued
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-01 18:51
Ben bezig met een plaatje waarin ik een paar gebogen lijnen en vlakken heb zitten. Nu is het alleen zo dat ik tijdens het maken geen anti-aliasing heb gebruikt. Dit wil ik nu echter wel als nog toevoegen. Kan dit (of iets soort gelijks)? En zo ja, hoe?

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Nee, want deze extra pixels worden opgebouwd uit de kennis dat er 'een lijn' is in plaats van een emmertje zwarte pixels. Misschien kom je een eind door wat met selecties, feathers, etc te knutselen, maar wat beter is (waarschijnlijk) is het overtrekken in Illustrator en vervolgens overzetten naar Photoshop.

• Metten
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21-08 17:33

Metten

ik hou het graag simpel

wat wel een (iets) betere beeldkwaliteit kan opleveren is het eerst 400% vergroten en dan weer terug naar 25%. Wel eerst bicubisch resizen aanzetten (standaard geloof ik ;))

• Metten
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21-08 17:33

Metten

ik hou het graag simpel

betere beeldkwaliteit kan je trouwens ook niet echt zeggen... meer waziger :P. Je kan ook een lichte gaussian blur gebruiken natuurlijk

Verwijderd

als je de paden nog hebt gaat het natuurlijk wel, maar ik neem dus aan dat die foetsie zijn?

• Liqued
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-01 18:51
Metten schreef op 25 July 2003 @ 15:58:
wat wel een (iets) betere beeldkwaliteit kan opleveren is het eerst 400% vergroten en dan weer terug naar 25%. Wel eerst bicubisch resizen aanzetten (standaard geloof ik ;))
Dit werkt goed genoeg voor mij (heb welliswaas het iets meer dan 400% vergroot, maar het werkt prima).

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 13:58

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

unsharp mask is ook nog een optie.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Pagina: 1