Ik heb het probleem dat GTA Vice City volgens de system requirements wel zou moeten kunnen draaien op mijn pc, maar dus constant vastloopt. Ik kan het spel gewoon installeren en starten, maar na een new game geopend te hebben, loopt ie al vast bij de 1e twee filpjes (Marco's Bistro).
Ik heb gisteren mn pc helemaal opnieuw geinstalleerd, overal nieuwe drivers voor opgehaald van internet, en toen kon hij heel even wel verder komen dan de eerste filmpjes, maar na even gespeeld te hebben sloeg mn hele pc weer compleet vast.
Dit is mijn systeem;
- AMD Athlon 1200Mhz
- 256Mb intern
- GeForce 2 32Mb
- Win XP Pro
- Audigy 1
Ik heb er al eens een vraag over geopend hier, maar dat ging niet helemaal goed, kan er alleen niet achter komen waar ik mn bericht dan wel moet posten. Of zit ik hier goed?
Ik heb gisteren mn pc helemaal opnieuw geinstalleerd, overal nieuwe drivers voor opgehaald van internet, en toen kon hij heel even wel verder komen dan de eerste filmpjes, maar na even gespeeld te hebben sloeg mn hele pc weer compleet vast.
Dit is mijn systeem;
- AMD Athlon 1200Mhz
- 256Mb intern
- GeForce 2 32Mb
- Win XP Pro
- Audigy 1
Ik heb er al eens een vraag over geopend hier, maar dat ging niet helemaal goed, kan er alleen niet achter komen waar ik mn bericht dan wel moet posten. Of zit ik hier goed?