Toon posts:

[se] datakabel geschikt? flashen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een se (sonyericsson) t300 en ik heb er allerlei problemen mee

gaat zomaar (zonder oplader) snelladen
valt hele tijd uit
geeft aan dat de batterij vol is als dat niet het geval is

Van dat gezeik wil ik wel eens af zijn, ook wil ik die kalender uit de nieuwe firmware wel. (ik heb nu de allereerste: r1b008
Daarvoor moet ik de telefoon flashen, wat met een datakabel gaat. Ik dacht dat die dingen nogal prijzig waren en dat zijn ze ook (origineel is 40 euro) maar bij de "gsm hut" staat er een voor 10 euro:

Data, SonyEricsson Datakabel RS232 T68i/T65/T39 (zonder Software)

is deze ook geschikt voor de t300 (de aansluitingen zijn toch hetzelfde, dus je zou zeggen van wel.

Heeft er iemand ervaring met die winkel?

Vervalt de garantie van de telefoon bij het flashen?, anders stuur ik hem gewoon meteen terug.

Ik heb trouwens met m'n t65 ook veel vastlopers enzo gehad, is toch jammer van die mooi ontworpen toestellen(hard en software), dat ze zo instabiel lijken..

alvast bedankt voor de reacties

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2003 14:53 . Reden: versie erbij gezet ]

Verwijderd

Kun je dat ding niet laten flashen bij een servicepunt van SE?

Verwijderd

Topicstarter
lekker mysterieuze reply, kan je wat meer vertellen?

Verwijderd

Bij Nokia kan je wel dezelfde aansluiting hebben, maar werkte de kabel van een maat van mij op zijn 5110 wel, maar op mijn 6210 niet.... Je zou dus geluk kunnen hebben, maar ook pech.
Verder zoeken??

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 July 2003 @ 15:37:
lekker mysterieuze reply, kan je wat meer vertellen?
Nou, Sony Ericsson heeft over heel Nederland zogenaamde 'service points' staan. Dat zijn gewone telecom winkels die door Sony Ericsson zijn benaderd om service point te zijn. Een service point houd in... wat de naam al zegt ... dat je hier moet zijn als er iets is met je phone. Ze flashen de telefoon er ook voor je (gratis) ;)
Verwijderd schreef op 25 July 2003 @ 15:38:
Bij Nokia kan je wel dezelfde aansluiting hebben, maar werkte de kabel van een maat van mij op zijn 5110 wel, maar op mijn 6210 niet.... Je zou dus geluk kunnen hebben, maar ook pech.
Verder zoeken??
Sony Ericsson is geen Nokia (gelukkig niet!, zou belediging zijn voor SE :P) Sony Ericsson aansluiting van T68i en T300 is hetzelfde... je kunt dus gewoon die datakabel kopen ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2003 18:10 ]

Verwijderd

Topicstarter
ok dan dat is goed nieuws, maar dan ben ik nog benieuwd,
verloopt dan de garantie ook?
en ben ik dan ook m'n spelletjes en mijn contacten kwijt?

(bij het flashen dan, met de datakabel)

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:19

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Als je je T300 laat flashen dat verloopt je garantie natuurlijk niet.
Als je je T300 zelf ga proberen te flashen, dan verloopt officieel je garantie.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Pagina: 1