ik heb een se (sonyericsson) t300 en ik heb er allerlei problemen mee
gaat zomaar (zonder oplader) snelladen
valt hele tijd uit
geeft aan dat de batterij vol is als dat niet het geval is
Van dat gezeik wil ik wel eens af zijn, ook wil ik die kalender uit de nieuwe firmware wel. (ik heb nu de allereerste: r1b008
Daarvoor moet ik de telefoon flashen, wat met een datakabel gaat. Ik dacht dat die dingen nogal prijzig waren en dat zijn ze ook (origineel is 40 euro) maar bij de "gsm hut" staat er een voor 10 euro:
Data, SonyEricsson Datakabel RS232 T68i/T65/T39 (zonder Software)
is deze ook geschikt voor de t300 (de aansluitingen zijn toch hetzelfde, dus je zou zeggen van wel.
Heeft er iemand ervaring met die winkel?
Vervalt de garantie van de telefoon bij het flashen?, anders stuur ik hem gewoon meteen terug.
Ik heb trouwens met m'n t65 ook veel vastlopers enzo gehad, is toch jammer van die mooi ontworpen toestellen(hard en software), dat ze zo instabiel lijken..
alvast bedankt voor de reacties
gaat zomaar (zonder oplader) snelladen
valt hele tijd uit
geeft aan dat de batterij vol is als dat niet het geval is
Van dat gezeik wil ik wel eens af zijn, ook wil ik die kalender uit de nieuwe firmware wel. (ik heb nu de allereerste: r1b008
Daarvoor moet ik de telefoon flashen, wat met een datakabel gaat. Ik dacht dat die dingen nogal prijzig waren en dat zijn ze ook (origineel is 40 euro) maar bij de "gsm hut" staat er een voor 10 euro:
Data, SonyEricsson Datakabel RS232 T68i/T65/T39 (zonder Software)
is deze ook geschikt voor de t300 (de aansluitingen zijn toch hetzelfde, dus je zou zeggen van wel.
Heeft er iemand ervaring met die winkel?
Vervalt de garantie van de telefoon bij het flashen?, anders stuur ik hem gewoon meteen terug.
Ik heb trouwens met m'n t65 ook veel vastlopers enzo gehad, is toch jammer van die mooi ontworpen toestellen(hard en software), dat ze zo instabiel lijken..
alvast bedankt voor de reacties
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2003 14:53 . Reden: versie erbij gezet ]