Toon posts:

Red Alert 2 rank update niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik bovengenoemde spel online speel en ik win of verlies een partije steeg of daalde je rank, meestal een dag daarna toch?
Sinds een week gebeurd dit niet meer en dan ik al ruim een week op rank 6262!
Heeft iemand dit ook wel eens gehad?
Ik speel Quick Match of ik daag zelf iemand uit (weet niet of dit er invloed op kan hebben.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand ooit dit probleem gehad?

• Ye Greate'96
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-08-2021
Verwijderd schreef op 26 July 2003 @ 09:35:
Niemand ooit dit probleem gehad?
Die rank veranderd alleen met een Tournament game hè! (zo'n icoontje van een beker)

Verwijderd

Topicstarter
Ye Greate'96 schreef op 26 July 2003 @ 10:17:
[...]

Die rank veranderd alleen met een Tournament game hè! (zo'n icoontje van een beker)
nee toch!!!!!!!!!!!1
dus als ik quick speel of iets dergelijk niet??????

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-02 16:20
Verwijderd schreef op 26 July 2003 @ 11:03:
[...]

nee toch!!!!!!!!!!!1
dus als ik quick speel of iets dergelijk niet??????
Nope, alleen met tournament zoals eerder al gezegd is. Volgens mij moet je wel redelijk vaak winnen, anders ga je zo weer in rank omlaag en wordt je dus door anderen ingehaald.

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-02 12:43

aapelite

Do the kirby!

Jozz schreef op 26 July 2003 @ 12:53:
[...]

Nope, alleen met tournament zoals eerder al gezegd is. Volgens mij moet je wel redelijk vaak winnen, anders ga je zo weer in rank omlaag en wordt je dus door anderen ingehaald.
Bij mij werkt quick match altijd al voor rank hoor en dat is bij ieder ander C&C spel ookal zo geweest. Iderdaad werkt een tournament match ook mee aan je rank maar een quick match is dat automatisch al. Je zal alleen wel moeten spelen tegen mensen met een rank en liefst een hogere om fatsoenlijk te stijgen :)

Verwijderd

Topicstarter
aapelite schreef op 26 July 2003 @ 13:33:
[...]

Bij mij werkt quick match altijd al voor rank hoor en dat is bij ieder ander C&C spel ookal zo geweest. Iderdaad werkt een tournament match ook mee aan je rank maar een quick match is dat automatisch al. Je zal alleen wel moeten spelen tegen mensen met een rank en liefst een hogere om fatsoenlijk te stijgen :)
Dat dacht ik ook maar mijn rank staat nu al dagen op 6262, ik d8 namleijk ook als je qucik match speelde je rank dan omhoog ging

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

Verwijderd schreef op 26 July 2003 @ 17:23:
[...]

Dat dacht ik ook maar mijn rank staat nu al dagen op 6262, ik d8 namleijk ook als je qucik match speelde je rank dan omhoog ging
Er zijn wel meer problemen met het online gebeuren van ra2 en yuri op dit moment. EA had de support ervan gestaakt, dus de ladder chat enz allemaal weg gehaald. Een paar mensen op het generals forum zijn bezig om het allemaal trug te krijgen. Ik denk dat daar de reden ligt :)

Verwijderd

Topicstarter
aapelite schreef op 26 July 2003 @ 18:21:
[...]

Er zijn wel meer problemen met het online gebeuren van ra2 en yuri op dit moment. EA had de support ervan gestaakt, dus de ladder chat enz allemaal weg gehaald. Een paar mensen op het generals forum zijn bezig om het allemaal trug te krijgen. Ik denk dat daar de reden ligt :)
maare jou rank wordt wel geupdated? of speel je niet meer?

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

Verwijderd schreef op 26 juli 2003 @ 19:07:
[...]

maare jou rank wordt wel geupdated? of speel je niet meer?
Ik speel niet meer, laatste keer was maand geleden ofzo, toen update hij wel mar duurde het soms een aantal dagen voordat dat zichtbaarwas.

• Jur
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jur

Dus....

Als je toevallig met quickmatch naar een tournamentgame wordt gelinkt, dan wordt je rank natuurlijk wel geupdate.
Maar die rankings klopt geen reet van, als je een tijdje niet hebt gespeeld ben je gelijk weer unranked.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog steeds dit probleem heeft iemand anders dit ook het maakt niet uit of ik quick match spel of iets dergelijk mijn rank is al weten een vraagteken

Verwijderd

waarom mail je niet ff met EA :? lijkt me dat je daar wel een antwoord kan krijgen :)

Verwijderd

Topicstarter
EA games????
En het spel is van Westwood

• Jur
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jur

Dus....

Verwijderd schreef op 10 september 2003 @ 19:54:
EA games????
En het spel is van Westwood
Mjah, Westwood is al geruime tijd van EA...
Pagina: 1