* Dit topic is gemaakt met toestemming van M@nic
Er loopt (of liep) ergens op GoT al een draadje over de Game On expositie, maar snel in het kort nog even: De Game On is een expositie over de geschiedenis van Videogames, van Pong tot nu zeg maar. Na eerder in London te hebben gestaan is ie dit jaar naar Nederland gewaaid, namelijk in Tilburg. Wellicht zijn enkele tweakertjes er al geweest?
Anyway, via wat secundaire bezigheden die ik naast m'n werk doe ben ik betrokken bij het overleg om eind augustus een dag te organiseren waar Nederlandse gamestudios op de expo aanwezig zijn. Ik organiseer het dus niet, ik geef wel input! Nu is alleen de vraag...wat is nou voor de bezoekers leuk op zo'n dag? En die vraag wilde ik hier nou gewoon eens op het forum gooien...of zoals de organisatie het brengt:
Er loopt (of liep) ergens op GoT al een draadje over de Game On expositie, maar snel in het kort nog even: De Game On is een expositie over de geschiedenis van Videogames, van Pong tot nu zeg maar. Na eerder in London te hebben gestaan is ie dit jaar naar Nederland gewaaid, namelijk in Tilburg. Wellicht zijn enkele tweakertjes er al geweest?
Anyway, via wat secundaire bezigheden die ik naast m'n werk doe ben ik betrokken bij het overleg om eind augustus een dag te organiseren waar Nederlandse gamestudios op de expo aanwezig zijn. Ik organiseer het dus niet, ik geef wel input! Nu is alleen de vraag...wat is nou voor de bezoekers leuk op zo'n dag? En die vraag wilde ik hier nou gewoon eens op het forum gooien...of zoals de organisatie het brengt:
Nou aangezien het hier in SGD barst van de gamers, ben ik benieuwd naar wat jullie leuk lijkt op z'n dag. Zou het bijvoorbeeld opgezet moeten worden als een seminar? Spreker en publiek dus? Of eerder als een lounge waar je kris kras overal doorheen loopt en losse 'standjes' voor de developers waar ze wat kunnen laten zien. Suggesties welkom[..knip..] een dag te organiseren voor gamers en mensen die werkzaam zijn in de multimedia / games branche. Wat zou er moeten plaats vinden dat gamers echt aan hun trekken komen. Wat zijn de vragen die je altijd al had willen stellen aan een publisher of ontwikkelaar uit de Benelux. Altijd al een spel willen maken, maar lukt het in je eentje niet, leer van of ontmoet mensen met hetzelfde probleem . Wie heeft waar belangstelling voor ? Voor ideeën hierover of vragen. Reageer !