Toon posts:

virus rotzooi

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik zit met een aantal problemen en het lijkt op een virus. bepaalde links op internet kan ik niet kan openen. Dan blijft het tekentje rechtsboven in draaien alsof hij bezig is maar hij doet dan gewoon niets. Andere links kan ik dan gewoon wel openen.

Behalve dit kan ik wel mijn email ophalen, maar niet lezen omdat hij dan een scriptfout aangeeft.
Norton werkt ook niet meer correct, en nu heb ik geprobeerd hem opnieuw te installeren, dit gaat goed alleen dan geeft hij na het instaleren deze foutmelding:
norton antivirus was unuble to start the instant messenger scanner. it will be unable to scan instant messenger downloads for infections (3021,4). Dan kan ik dit verhelpen door naar de site van norton te gaan en dan moet ik iets doen, maar als ik dit wil doen komt norton niet helemaal zichtbaar, hij geeft alleen het venster aan maar geen inhoud..

• Caeruleus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-09 21:29
Probeer http://housecall.trendmicro.com eens, daar kun je on-line scannen op virussen

no animals were harmed during the production of this message

• the_RJ
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-12-2025

the_RJ

Banana Hammock!

Hmmzz ik heb precies hetzelfde gehad, echt letterlijk, ik heb toen 5 uur moeten kloten in DOS en het deed het weer, viel dus nogal tegen... Tegenwoordig is er dat online virusscan, dus dat is misschien beter eerst te proberen.

btw, ik heb dit toen gekregen door KaZaA, want mijn virusscanner wou daar niet mee samen werken (Norton Antivirus 2002), dus als jij KaZaA hebt (want jij hebt dus ook Norton) haal KaZaA Lite en pleur KaZaA er heeeel snel af...

Edit:
Caeruleus heeft zoiets je de link al gegeven

[ Voor 6% gewijzigd door the_RJ op 25-07-2003 13:26 ]

System Specs! - "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story" Barney Stinton