Toon posts:

knipperend beeld philips brilliance 109

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb soms last van knipperend beeld op me philips brilliance 109.
de kleuren worden dan net even iets anders en onrustig, maar na een klap op de zijkant van de monitor springt hij meestal weer terug.

zou dit te maken kunnen hebben met een losse soldering? die losgetrild is door de hoge frequenties? (bij philips tv's gebeurd dit nl vaak)

• Rambo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
misschien magnetisch veld? (geluidsboxen?)

Verwijderd

Topicstarter
er zitten inderdaad wel boxjes in de monitor, maar het lijkt mij niet dat dit invloed heeft op het beeld. want het is nl ineens komen opzetten

• Rambo
als ze er inzitten dan lijkt me dat ook niet de oorzaak, maar als je degauss doet, gaat het dan weg? Steeds dat ding klappen geven lijkt me ook niet goed :)

Verwijderd

Topicstarter
hehehe inderdaad...maar het rare is..ik had daarnet open liggen om de contacten door te gaan solderen, maar toen heb ik een uur ofzo gewacht en toen kwam het probleem niet voor :S ...degaus werkt volgens mij niet, maar zal het is proberen als het zometeen weer voorkomt.

• Rambo
Je gaat toch niet lopen fucken met je dure scherm als je er nog garantie op hebt?

Verwijderd

Topicstarter
hmm nou ik denk dat die garantie onderhand wel verlopen is....heb dit scherm ook van iemand gekregen..anders had ik hem inderdaad gelijk teruggebracht ;)
Pagina: 1