Toon posts:

KnightShift Beta Test

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/a.dros/knight.JPG

De betatest van het spel knight shift is deze week begonnen. Ik had me ingeschreven en mag meedoen. Mijn eerste indrukken van het spel waren zeer goed. Het spel is de mooiste 3d rts die ik ooit heb gezien en het speelt lekker.

info:

Het spel is een combinatie van RPG en RTS. Zo kan je een singleplayer campaign volgen, waar je soms alleen missies moet doe met je hero en soms een kampje moet bouwen. Zo kan je ook gewoon skirmisch doen. Je hebt ook heroes die je kan upgraden, zoals skillpoints verdelen, items equippen. Dit gedeelte van het spel lijkt een beetje op warcraft 3.

Maar nu het gedeelte wat het spel zo bijzonder maakt: Het RPG gedeelte. Dit kan je ook gewoon kiezen uit het menu. Nu kom je in een scherm terecht waar je je hero kan maken. Je kan uit verschillende characters kiezen: archer, knight, barbarian, spearman, priestess, sorcerer, amazon mage met uiteraard ieder z'n eigen kwaliteiten. Als je eenmaal je character gekozen heb, krijg je gelijk experience points die je kan verdelen over dingen als strength, stamina, chance to hit weak spot en nog iets van 5 andere dingen. Nu kan je beginnen. Je hebt de keuze om gewoon maps te kiezen die vol met kwaad en quests zitten. Hier kan je gewoon levelen en items verzamelenn. Als je uit een level gaat behoud je hero gewoon zn dingen die hij in dit level heeft verzameld. Ook kan je het verhaal volgen door de chapters te kiezen. Je mag uiteraard nog niet chapter 2 spelen als je chapter 1 nog niet hebt uitgespeeld. Dit gedeelte van het spel is goed bedacht want stel dat je te slecht bent voor vijanden in chapter 2, dan kan je gewoon eerst nog even in de 'gewone' maps je character gaan upgraden voordat je chapter 2 gaat spelen. Het spel bevat dus goeie rts en rpg elementen die met elkaar worden gecombineerd

Grafisch ziet het spel er echt prachtig uit. Het maakt ook gebruik van DirectX9 en hierdoor ziet het water er ook erg mooi uit, je ziet bijvoorbeeld mooi bomen erin weerspiegelen. Dit spel is echt tot nu toe de mooiste rts in mijn mening en het speelt ook soepel. Het heeft een beetje kiddy graphics als warcraft 3 maar toch heel gedetailleerd. Er zijn prachtige landschappen waar ook de dag en nacht cyclus een rol speelt.

Het spel is ook online te spelen, dit heb ik echter nog niet gedaan, alleen even gekeken. Je kan een online characten en gewoon skirmisch tegen elkaar spelen. Ook zijn er ladders.

wat screenshots:

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/a.dros/Knightshift25.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/a.dros/Knightshift22.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/a.dros/Knightshift26.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/a.dros/Knightshift32.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/a.dros/Knightshift30.jpg

meer info te vinden op de website: www.knightshift.com

en tot slot nog een vraag: doen er meer tweakers mee aan de beta?

PS: Je kan je nogsteeds opgeven voor de betatest, er worden iedere dag weer mensen toegelaten!

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2003 14:17 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je plaatjes doen het niet.
Krijg een 403 als ik ze probeer te benaderen. Misschien een idee om ze ergens anders te hosten?

Verwijderd

Plaatjes down, spel zuigt :)

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13:17
Lekker onderbouwd. :{

Met zulke replies hoef je niet aan te komen in Spielerij, hier heeft namelijk niemand iets aan. Zeg er dan in ieder geval bij _waarom_ het zuigt.

There is no magic.

Verwijderd

Topicstarter
eeh plaatjes doen het hier perfect hoor :? En het spel zuigt helemaal niet! Zeg dan waarom?

edit, ze doen het idd niet meer, ik host f ergens anders...

edit 2: ze doen het weer..

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2003 13:25 ]

• Mystery
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-09-2025
Je verhaaltje klinkt goed en de screenshots zien er goed uit.
Heb me nu nog opgegeven voor het betatesten, misschien mag ik ook wel :)
Zie op de website at a glance helaas niks staan over de release date.

Battle.net tag

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
* anandus is ook toegelaten tot de beta 8)

Alleen ik was op vakantie, dus kan hem vandaag pas downen (714 Mb :/ )

Maar ik ben benieuwd... :D
Ik zal zelf ook wel even zeggen wat ik ervan vind als ik hem binnen heb :P

PS. Sjaakflut, hoe buggy is-ie? Is dit een round zero beta?

[ Voor 7% gewijzigd door anandus op 28-07-2003 14:20 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Verwijderd

Topicstarter
hij bevat echt weinig bugs! Ik heb zojuist de rpg campaign uitgespeeld en ik heb me toch een cool unique item gevonden :D Ik speel nu gewone maps met veel quests erin om me character verder te upgraden :)

• Remco20
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-12-2025
Ik zie ook zonet dat ik een mailtje heb gehad dat ik toegelaten ben. Zodirect even downloaden. Sjaakflut: Mooiste 3d RTS ? Mooier dan Generals ? ben benieuwd :D.. de plaatjes zien er in ieder geval mooier uit dan de vorige die ik gezien heb

edit: Ben jij soms MasterAlbert dan op de betafora ? :P

[ Voor 11% gewijzigd door Remco20 op 28-07-2003 14:41 ]

Verwijderd

Topicstarter
Remco20 schreef op 28 July 2003 @ 14:39:
Ik zie ook zonet dat ik een mailtje heb gehad dat ik toegelaten ben. Zodirect even downloaden. Sjaakflut: Mooiste 3d RTS ? Mooier dan Generals ? ben benieuwd :D.. de plaatjes zien er in ieder geval mooier uit dan de vorige die ik gezien heb

edit: Ben jij soms MasterAlbert dan op de betafora ? :P
klopt, dat ben ik :). En JA het is zeker mooier als generals! (als je een dx9 compatible videokaart heb)

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Mjah, lijkt me best wel leuke game hoor, maar een weekelijks verslag heb ik geen zin in...

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Verwijderd

Topicstarter
Blade_V schreef op 28 juli 2003 @ 16:46:
Mjah, lijkt me best wel leuke game hoor, maar een weekelijks verslag heb ik geen zin in...
dat hoeft dus niet :) gewoon bugs reporten, meer nie...

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-12-2025

PromWarMachine

Forsaken Archer

Het ziet er gaaf uit, maar ik krijg op de directe link toch echt een 404. Ook na 5x F5.

Dividend for Starters

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
* anandus heeft het ook eindelijk gespeeld... Hij's idd zeker mooi! _o_

Maar dat begin menuschermpje is wel keihard gejat van Generals met dat ronddraaien en alles, maar ja, beter goed gejat, dan slecht bedacht ;) :P

Maar hij komt makkelijk over, maar ik zal even verder spelen.. :D

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:09

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

ook maar ff ingeschreven, kijken of het wat is...

naam is Spud btw

Battle.net Spud#2543

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

TepelStreeltje schreef op 29 July 2003 @ 13:33:
ook maar ff ingeschreven, kijken of het wat is...

naam is Spud btw
Op welke site dan? :o

Dividend for Starters

Verwijderd

Topicstarter
anders lees je de beginpost ff |:(

Verwijderd

hmm, lijkt me wel een grappig spel...

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Weet iemand toevallig hoelang deze gratis beta-test loopt?
En als het is afgelopen kun je ook geen singeplayer meer doen of hoef je je niet eerst aan te melden bij een server zodat het gewoon door gaat?
Het spel lijkt me de moeite waard om te proberen. :)

🌞🍃

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Verwijderd schreef op 29 July 2003 @ 18:00:
[...]

anders lees je de beginpost ff |:(
Anders lees jij even mijn probleem :Y) |:(

Maar goed, het bleek erg lokaal, op deze andere computer lukt het wel, beetje wazig. Hoop dat ik er door ben. :)

Dividend for Starters

Verwijderd

Woet!, na Savage mag ik hier bij dit spel ook onder de naam "Beta Tester" lopen!
edit: alleen is de server über traag, hier maar 34 k/bs, naja hebt tog wel 5 uur over voor te downen.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2003 19:43 ]

• Bosmonster
  • Laatst online: 29-12-2025

Bosmonster

*zucht*

Ik mag ook mee doen.. kreeg net een meeltje :P

Download gaat hier overigens met zo'n 100K/s :)

Verwijderd

Bosmonster schreef op 29 July 2003 @ 20:00:
Ik mag ook mee doen.. kreeg net een meeltje :P

Download gaat hier overigens met zo'n 100K/s :)
download server ligt eruit :(

Verwijderd

ik heb meeltje binne gekregen met downloadlink enzo.. maar de downloadlink is offline :? ,heeft iemand anders hier ook last van?

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:51
Net me opgegeven voor de beta ... zit al best lang te wachten op deze game ... ziet er zeer mooi uit ... had nog een oude pc gameplay erbij gehaald en toen zag het er allemaal veel vrolijker uit enzo ... met recources melk enzo ...

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Net ff aan het spelen geweest.. ziet er wel grappig uit... maar goed.. tis beta dus na een half uurtje zat ik al vast in het spel :P (koeien moeten me volgen maar dat werkt voor geen meter.. die zitten dus vast :P).

Het idee is wel geinig.. soort warcraft3 maar dan meer RPG.

Verwijderd

Topicstarter
Timocos schreef op 29 July 2003 @ 23:14:
Net me opgegeven voor de beta ... zit al best lang te wachten op deze game ... ziet er zeer mooi uit ... had nog een oude pc gameplay erbij gehaald en toen zag het er allemaal veel vrolijker uit enzo ... met recources melk enzo ...
in de rts heb je ook als resource melk hoor :)

Verwijderd

Topicstarter
Bosmonster schreef op 29 July 2003 @ 23:27:
Net ff aan het spelen geweest.. ziet er wel grappig uit... maar goed.. tis beta dus na een half uurtje zat ik al vast in het spel :P (koeien moeten me volgen maar dat werkt voor geen meter.. die zitten dus vast :P).

Het idee is wel geinig.. soort warcraft3 maar dan meer RPG.
ik wil niet lullig zijn maar het is volgens de makers niet de bedoeling dat er bugs worden verteld...

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Verwijderd schreef op 29 July 2003 @ 23:28:
[...]

ik wil niet lullig zijn maar het is volgens de makers niet de bedoeling dat er bugs worden verteld...
Als dat nou in de NDA stond dan had er misschien nog rekening mee gehouden...

Maar dat zou ook de eerste keer zijn dat je het al niet over bugs mag hebben in een beta :P (en kheb al heel wat beta's gespeeld).

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:51
Verwijderd schreef op 29 July 2003 @ 23:27:
[...]

in de rts heb je ook als resource melk hoor :)
Owz heb er overheen gelezen :) Maaja nog steeds lijkt me super game :D

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• -=unicron=-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-12-2025

-=unicron=-

Betrayal can never be forgiven

Ik ben nu ook aan het betatesten. Het spel is GFX zeer mooi voral het water met advanced pixelshader _/-\o_ Dat wat bij Morrowind :'( uit staat.

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

Verwijderd

Topicstarter
Bosmonster schreef op 29 July 2003 @ 23:40:
[...]

Als dat nou in de NDA stond dan had er misschien nog rekening mee gehouden...

Maar dat zou ook de eerste keer zijn dat je het al niet over bugs mag hebben in een beta :P (en kheb al heel wat beta's gespeeld).
ze hebben laten weten dat ze niet willen dat bugs in het openbaar worden verteld (wel op het betatester forum natuurlijk :) ) omdat dit slechte indrukken kan geven als je begrijpt wat ik bedoel

Verwijderd

Ok mijn mening, de game zuigt.
Er zit een RPG iets in, waarmee je als een of andere "prins" rond rent en wolven sloopt, slechte gameplay, de balk onder is ook erg :r.
Dan de RTS, dat is zowiezo kei erg...
Misschien zijn de graphics beter als Generals, maar de gameplay zeker niet.
Ik weet dat het nog maar beta is, maar als het zo blijft is het echt flut.
Pagina: 1