Koffie en meer...
Ik had al op veel woorden gezocht via google, maar deze nog niet. Ik zal eens gaan kijken.
Koffie en meer...
Dit is geen fabrikant, maar wel een aardige gadget site:
http://www.gizmodo.com
http://www.gizmodo.com
"Obviously you're not a golfer..."
De reden waarom ik dit eigenlijk vraag is omdat ik op zoek ben naar iets nieuws. Wat is er nu revolutionair anders ? wat wordt straks een hit. Ik ben van mening dat het eigenlijk allemaal meer van hetzelfde is geworden, op kleine veranderingen na.
Koffie en meer...
In mijn optiek wordt het toverwoord van de toekomst: integratie.
Een klein apparaatje voor alles. PDA is al de juiste weg daarvoor, maar kan nog beter.
Uiteindelijk krijg je een minuscuul GSM/PDA/GPS/Wifi/muziekspeler/digicam/legitimatie-apparaat/hartslagmeter met een uitrolbaar touchscreen TFT-scherm en evt. toetsenbord voor computingfuncties. Deze is gelijk ook een insteekmodule voor je thuiscomputerserver.
Alle ontwikkelingen lijken daar ook naar te wijzen. Steeds sterkere processoren. Minimalisering van apparatuur. Nieuwe beeldschermtechnologie en het meest belangrijkste vind ik, nieuwe stroomvoorzieningsoplossingen.
Een klein apparaatje voor alles. PDA is al de juiste weg daarvoor, maar kan nog beter.
Uiteindelijk krijg je een minuscuul GSM/PDA/GPS/Wifi/muziekspeler/digicam/legitimatie-apparaat/hartslagmeter met een uitrolbaar touchscreen TFT-scherm en evt. toetsenbord voor computingfuncties. Deze is gelijk ook een insteekmodule voor je thuiscomputerserver.
Alle ontwikkelingen lijken daar ook naar te wijzen. Steeds sterkere processoren. Minimalisering van apparatuur. Nieuwe beeldschermtechnologie en het meest belangrijkste vind ik, nieuwe stroomvoorzieningsoplossingen.
[ Voor 21% gewijzigd door kmf op 29-07-2003 10:20 ]
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
En op software gebied ? ik hoor dat in de security wereld 'Intrusion detection en content management' helemaal hot gaan worden. verder is het daar hetzeflde, behalve dan dat alles wireless moet kunnen worden.
Koffie en meer...
Er is in de UK een typisch gadget blad, genaam T3. Echt BOOOORDEVOL gadgets.
No production networks were harmed during this posting
www.thinkgeek.com heeft ook altijd veel mooie onzin
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Pagina: 1