Samurize 0.90b problemen

Pagina: 1
Acties:

• mandroid
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-02 07:50
Hallo,

tot nu toe heb ik steevast coolmon gebruikt om mn computer statistieken weer te geven op mn desktop.
Gisteren kreeg ik echter de raad om even Samurize uit te proberen, omdat dit veel meer opties heeft, ik heb dit dan deze morgen gedownload, en inderdaad, er zijn veel meer opties (vooral de grafiekjes vind ik een groot voordeel)

Ik ben dan maar een beetje beginnen prutsen, ik heb metertjes gemaakt voor mn harde schijven, in de config editor van samurize werken deze metertjes perfect, maar op mn desktop staat het staafje steeds helemaal gevuld, screens :

in de config editor : http://users.skynet.be/fa004073/samu1.jpg
en op de desktop : http://users.skynet.be/fa004073/samu2.jpg

u ziet, op de desktop werken de metertjes niet, is dit omdat ik 0.90 b dus een beta versie gebruik, of ligt het aan iets anders?

ik heb reeds 0.85d proberen zoeken maar ik heb nog geen downloadsite gevonden, weet iemand hier nog een url, of kan iemand dit tijdelijk online zetten ?

• mandroid
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-02 07:50
unit in % zetten en opgelost :)

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
gezien het feit dat ik hier geen nieuw topic voor wil openen plaats ik vraag hier maar :)

ben nu beetje aan spelen met samurize 0.90b alleen op de site zelf zie ik de meest mooie desktops met samurize....vroeg me af of er ook ergens wat voorbeeld scripts staan die je zo kan downen :? :) tis wat handiger om mooie versies aan te passen dan vanuit 0 te beginnen ;)...ben niet zo crea-bea :P

zag ergens bv 1 met mooi tijdklok etc...

* yonexfreak gaat in tussentijd verder spelen :)

I don't drive fast, I only fly low!

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-08 15:40
HIER kun je zulke scripts vinden

en met google zul je er nog wel veel andere vinden ook :)

• yonexfreak
  • Niet online
DaRKie schreef op 25 July 2003 @ 15:39:
HIER kun je zulke scripts vinden

en met google zul je er nog wel veel andere vinden ook :)
dank je :)

moet zeggen dat het wel een topprogramma is..pff wat een opties voor de crea-bea types zeg *D

hopelijk kan ik ook wat moois bakken deze dag :)

• DaRKie
het is indd een topproggie, ik vind het alleen spijtig dat het nog geen dual screen ondersteund

of gaat dat wel?

• yonexfreak
  • Niet online
DaRKie schreef op 25 July 2003 @ 15:48:
het is indd een topproggie, ik vind het alleen spijtig dat het nog geen dual screen ondersteund

of gaat dat wel?
ik zou het niet weten aangezien ik hier op een 17inch TFT zit :) (no dualscreen dus)

enige wat je kan doen is x proberen :? :) (als je die mogelijkheid heb tenminste...)

• DaRKie
ik heb het eens geprobeerd gehad, maar dat was met oude versie van samurize, net even de laatste versie gedownload en op hun forum aan het zoeken geweest, gaat schijnbaar niet :)

edit: het gaat dus wel |:(

bij de client properties "use designed position" en "locked position" disablen en dan kan je het script slepen en word het bewaard :)

[ Voor 37% gewijzigd door DaRKie op 25-07-2003 16:05 ]

Pagina: 1