geef mij advies over cooler voor in mijn systeem

Pagina: 1
Acties:

• mad_dog
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-07 12:28
hallo

ik heb een systeempje---> thinderbird 800+ 128ram pc133+ abit kt7-raid + hercules gefroce 2 mx
op het mom heb ik mijn geforce een beetje overgeclocked, maar geen extra cooler....
dat maarkt niet zo erg veel uit denk ik, waat hij staaqt maar op 185/185
maar als ik hem binnenkort hoger wil zeten moet er een extra cooler in
wat zouy ik er dan in moeten gooien>?
mijn cpu wordt 48 graden na een potje kwakken....dit is wel warm denk ik....moet ik daar iets aan doen?
(er zit een cooler op voor athlon tot en met 1 gig)
mijne is niet overclocked......
ik zit zelf te denken aan een extra cooler in mijn kast, maar waar en wat voor 1
ik heb een atx midi tower.....ik hoop dat je daar iets aan hebt
ohja....ik heb helaas geen geld voor al die sotere waterstof en stikstof of weet ik veel wat
allemaal voor coolers, slechts 120,-
geef maar een paar tips
thx
alexander
(de oplettende lezer zal gezein hebben dat ik deze al eerder heb gepost...maar beetje weinig info :( (0)

Verwijderd

ik zou sowieso een case fan derin zetten (op de standaard voorkant plek) die relatief koude lucht aanzuigt en dan nog een die warme weghaald het liefst natuurlijk vlakbij je proc. Sommige ATX kasten hebben boven het AGP slot nog een extra mogelijkheid om een fan te plaatsen.. Als je het goed heb gedaan zal je temp al een flink stuk zakken..
Dis een minimale oplossing niet een voor extreem tweake...

edit:

ik zou iig een fan op de mx zetten, en met de oplossing kan je makkelijk voor 30 piek klaar zijn.

En als je wat extremer wil coolen gewoon de belangrijkste intakes en outtakes in serie zetten..