Toon posts:

[Flash MX] - verschillende movies laden in "wrapper-flash"

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 14 flash filmpjes en ik wil btje voorkomen dat mensen direct die filmpjes gaan downen. Daarvoor wilde ik een soort wrapper flash maken die naar gelang een parameter in een form tag (loadVariables dus) de juiste laad.

Heb al wat voorbeelden gezien en gespeeld met de attachMovie functie. Daar wordt echter mijn wrapper swf steeds groter door, en dat wil ik ook weer niet.

Wat kan ik nog meer proberen / doen?

Heb ook al met de loadMovie wat geprobeerd, maar dan lijtk het swfje niet te starten. Zie ik dan uberhaupt nog de preloader van dat ingelade filmpje wel??

tiz,
Youri

• Niakmo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02-2024
alleen inladen van filmpje is niet genoeg je met hem ook nog naam geven en zeggen dat hij moet spelen pluis de flash help maar na. Daar staat alles goed in als het geod is.
To identify a loaded movie:

Use _levelX, where X is the level number specified in the loadMovie action that loaded the movie.

For example, a movie loaded into level 5 has the target path _level5. In the following example, a movie is loaded into level 5 and its visibility is set to false:

onClipEvent(load) {
loadMovieNum("myMovie.swf", 5);
}
onClipEvent(enterFrame) {
_level5._visible = false;
}

Verwijderd

Topicstarter
werkt! tnx! heb hem alleen op level0 gezet, aangezien hij niet op level 5 hoeft te zitten.

zelfs preloader wordt aangeroepen :)