Toon posts:

Gezien: Apparaatje dat gelijk mediakaarten op CD brand

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik weet niet meer waar en kan mezelf nu wel 8)7 , maar ik heb laatst in een advertentie een apparaatje gezien waar je geheugenkaartjes in kunt drukken, ala Compact Flash en Memory Stick en een CDR en dan worden automatisch de bestanden op CD gebrand, zonder tussenkomst van PC o.i.d. Volgens mij was de prijs iets van € 80. Dit ligt meer in mijn straatje dan de zeer dure Imagetanks en varianten vanaf €300,=.

Kan iemand mij iets meer over dit apparaat vertellen, zoals waar te kopen en misschien ervaringen?

JeeSee

• Bartjeee
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
by mycom hebben ze zo'n apparaatje hij kost E249
http://silverapp1.mycom.n...oductType=1&sectionID=123
Hoi en je naam hoef je niet neer te zetten zie FAQ

[ Voor 18% gewijzigd door Bartjeee op 26-07-2003 02:39 ]

Verwijderd

Zijstraatje (of binnendoorweg: als dat je uiteindelijke doel is: foto's kijken op TV):
Je hebt ook DVD spelers waar je geheugenkaartjes in kunt stoppen om uit te lezen via de TV. -> Gebruikerservaring van de LiteOn LVD2001

Even copypasten met bijv. Nero is trouwens snel te leren en kan ook op vakantie in veel internetcafé's of CopyShops...

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2003 09:05 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 July 2003 @ 07:49:
Even copypasten met bijv. Nero is trouwens snel te leren...
Niks Nero, niks copypaste.
Het grote voordeel hiervan is dat je geen pc nodig hebt. Ideaal voor vakantie. Lekker veel foto's maken en ter plekke allemaal op cd branden. Hoef je geen gigabytes aan geheugen te kopen....

Verwijderd

Topicstarter
Zo'n dergelijk apparaat als de brander van MyCom zoek ik inderdaad, maar de prijzen staan me nog steeds niet aan (€ 249). Da's hetzelfde als 5 Compact Flash kaarten van 256MB = 1,5 GB aan opslag!
Ik heb ook al zitten kijken naar zogeheten Imagetanks e.d. maar die prijzen beginnen ook bij €300 en dan heb je een harde schijf (met de nodige risico's van dien).
Ik dacht dat ik in één of ander blad een advertentie had gezien voor een dergelijk apparaat maar dan rond de €100. Dat ligt meer in mijn budget.
Ach en anders neem ik gewoon wat extra geheugenkaarten mee Down Under......