Hoi,
Alhoewel ik niet veel van Flash weet, vermoed ik dat het een oplossing kan bieden voor mijn probleempje, nl. het volgende:
Ik wil in staat zijn om twee-dimensionaal te faden tussen vier renderingen van een 3d model dat ik heb gerendered. Mijn vier renderingen onderscheiden zich alsvolgt:
1. Model, met 100% egaal/vlak oppervlak, volledig mat
2. Model, met 100% egaal/vlak oppervlak, volledig hoogglans
3. Model, met heel erge noisy bumpmap, volledig mat
4. Model, met heel erge noisy bumpmap, volledig hoogglans
Het idee is dat ik uiteindelijk twee sliders heb - een die de mate van glanzendheid bestuurt, en een die de gladheid/bump van het oppervlak beinvloed. Ik wil een realtime presentatie kunnen laten zien van de gevolgen van meer bump, minder glans, etc. Kan dit met flash, en zo ja, heeft iemand een idee hoe? Is iets vergelijkbaars wellicht al online?
Ik hoop dat ik mijn probleem duidelijk heb uitgelegd, klinkt misschien erg vaag
Ik stel iedere tip zeer op prijs, alvast bedankt!
Cheers,
Jesse
Alhoewel ik niet veel van Flash weet, vermoed ik dat het een oplossing kan bieden voor mijn probleempje, nl. het volgende:
Ik wil in staat zijn om twee-dimensionaal te faden tussen vier renderingen van een 3d model dat ik heb gerendered. Mijn vier renderingen onderscheiden zich alsvolgt:
1. Model, met 100% egaal/vlak oppervlak, volledig mat
2. Model, met 100% egaal/vlak oppervlak, volledig hoogglans
3. Model, met heel erge noisy bumpmap, volledig mat
4. Model, met heel erge noisy bumpmap, volledig hoogglans
Het idee is dat ik uiteindelijk twee sliders heb - een die de mate van glanzendheid bestuurt, en een die de gladheid/bump van het oppervlak beinvloed. Ik wil een realtime presentatie kunnen laten zien van de gevolgen van meer bump, minder glans, etc. Kan dit met flash, en zo ja, heeft iemand een idee hoe? Is iets vergelijkbaars wellicht al online?
Ik hoop dat ik mijn probleem duidelijk heb uitgelegd, klinkt misschien erg vaag
Cheers,
Jesse