Ik heb een probleem met mn nieuwe Club3D GeForce 4 MX 440-8. Ik heb deze kaart een paar dagen geleden gekocht, maar hij werkt niet helemaal:
In Windows XP werkt hij normaal, alleen heel af en toe wordt het beeld een seconde zwart, en wordt daarna weer normaal.
Als ik dan een spel opstart (Quake3) loopt mn pc na enkele seconde vast, het is me 1x gelukt om een paar settings in Quake3 aan te passen. Maar geen enkele keer is het gelukt een map te laden.
Dit is wat ik heb geprobeerd:
1. Ik heb eerst mijn oude GeForce3 ti200 (Point of View) vervangen door de nieuwe. Toen de detonators(44.03) geuninstalled, reboot, op installen. Probleem niet opgelost.
2. WindowsXP (+SP1) opnieuw geinstalled + alle drivers:
- VIAHyperion4in1448v
- Creative drivers
- Direct X 9.x
- Detonators 44.03
Maar nog steeds hetzelfde probleem als hierboven beschreven.
3. Terug gegaan naar de winkel: Ik dacht misschien is het wel een productie foutje oid.
4. Geprobeerd met vervangende kaart: zelfde probleem.
5. Detonators van drivers cd: 42.30 (met WHQL): zelfde probleem
6. Detonators 40.72 (met WHQL): zelfde probleem.
7. Manuals gecheckt: Mn moederbord ondersteunt AGP2.0, dus dat is geen probleem.
8. BIOS gecontroleerd, AGP staat op 4x (is max).
Ik heb ook mails naar Gigabyte(mobo) & Club3D(vid kaart).
hieronder nog ff mn systeem specs:
Mobo: Gigabyte GA-7VTXE+
Video: Club3DGeForce 4 MX 440-8
Heeft iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen??
In Windows XP werkt hij normaal, alleen heel af en toe wordt het beeld een seconde zwart, en wordt daarna weer normaal.
Als ik dan een spel opstart (Quake3) loopt mn pc na enkele seconde vast, het is me 1x gelukt om een paar settings in Quake3 aan te passen. Maar geen enkele keer is het gelukt een map te laden.
Dit is wat ik heb geprobeerd:
1. Ik heb eerst mijn oude GeForce3 ti200 (Point of View) vervangen door de nieuwe. Toen de detonators(44.03) geuninstalled, reboot, op installen. Probleem niet opgelost.
2. WindowsXP (+SP1) opnieuw geinstalled + alle drivers:
- VIAHyperion4in1448v
- Creative drivers
- Direct X 9.x
- Detonators 44.03
Maar nog steeds hetzelfde probleem als hierboven beschreven.
3. Terug gegaan naar de winkel: Ik dacht misschien is het wel een productie foutje oid.
4. Geprobeerd met vervangende kaart: zelfde probleem.
5. Detonators van drivers cd: 42.30 (met WHQL): zelfde probleem
6. Detonators 40.72 (met WHQL): zelfde probleem.
7. Manuals gecheckt: Mn moederbord ondersteunt AGP2.0, dus dat is geen probleem.
8. BIOS gecontroleerd, AGP staat op 4x (is max).
Ik heb ook mails naar Gigabyte(mobo) & Club3D(vid kaart).
hieronder nog ff mn systeem specs:
Mobo: Gigabyte GA-7VTXE+
Video: Club3DGeForce 4 MX 440-8
Heeft iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen??