Toon posts:

Vastlopen tijdens capturen DV

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik van mijn DV camera via firewire een film over wil halen loopt de programmatuur 9 van de 10 keer vast. Dit gebeurt zowel bij Studio 8.5 als bij Premiere 6.5. De films worden op een apparte schijf opgeslagen van 120 GB (gepartitioneerd en geformateerd op FAT32). Weet iemand hier de oorzaak van? Ik kom er echt niet meer uit...

Systeem:
AMD Athlon XP 1900+ (1.6 GHz)
256 DDR geheugen
Schijf voor film opslag: 120 GB, 8.192 cache, 7200 RPM
Programmatuur staat op een andere schijf
DirectX versie 9.0b

Ps. De firewire kaart op een ander PCI-slot zetten heb ik ook al geprobeerd, maar dit lost het probleem ook niet op.

• Bware81
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-01-2022
zijn bestanden die je maakt groter als 4 GB dan gaat het niet lukken met FAT32 dus zul je naar NTFS moeten ?

AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq

Verwijderd

Topicstarter
Nee, De ene keer kan ik maar 100 mb capturen. de andere keer wel 2 gb. Het wisselt telkens wanneer premiere of studio vastloopt. Ik heb tot dusver nog maar 1 keer gehad dat ik het maximum kan binnenhalen (rond 4 gb). Echter heb ik niets aan de instellingen veranderd en geen software geinstalleerd.

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-08 20:51

Frits Flits

SOUND! Designer

Probeer toch maar eens een partitie aan te maken met NTFS. Ik had problemen met capturen van analoge beelden naar m'n FAT32 partitie.

specs

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-08 22:19

jefjef

learning by doing

Ik heb precies het zelfde gehad, zelfs na de update studio 8, heb pinnacle etc gebeld geen resultaat, tot mijn vader van 60 opmerkte waarom ik buiten Nero ook cdxcopy, dvdv xcopy oncd, en een extra viruele cd romspeler had! alles erafgehaald en nero opnieuw geinstalleerd met update, en het werkt nu! eventueel een tip dus om tekijken welke brand, virtuele cd rom progs e.d. je nog meer heb

sux6

Marstek Venus E v3 | v145 | NoM | CT003 I v122

• beerns
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-07 18:40

beerns

it is I, Leclerc

Kijk hier eens: KLIK Misschien staat daar wat tussen wat bij jou ook gebeurt. Ik kan nl. niet zien wat er precies gebeurt.

Erik heeft bij ons in het dorp best wel een slechte naam. Ik geloof Hans ofzo, of Rob.....

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal het proberen. Alvast bedankt voor de tips

Verwijderd

Topicstarter
Alle hierboven vermelde mogelijke oplossingen helpen niet. Wie heeft nog meer suggesties?
Pagina: 1