Sinds ongeveer een week loopt mijn videokaart om de haverklap vast. Het beeld wordt dan gewoon zwart en de hele computer loopt dan ook vast. Nieuwe drivers hielpen niet. Ook zelf nog wat koelers op de videokaart aangebracht omdat ik dacht dat het mischien aan het warme weer lag, maar ook dat helpt niets.
Er is ook niet te bepalen waar het aan ligt. De ene keer loopt de computer vast als het geheugen getest wordt en de andere keer kan ik nog en uurtje gamen en dan loopt ie pas vast.
IRQ conflicten heb ik ook al nagekeken maar die heeft ie niet, alles lag eruit en nog steeds hetzelfde probleem.
De computer heeft eerst gewoon een aantal tijd goed gedraaid en in ene keer kwam dit. Vermoed zelf een hardwareconflict maar dat wil ik nog nie geloven
.
Mijn specs:
ECS K7S5A met cheepo bios
Amd 2100@2200
XFX FX5200 (van paradigit)
512mb 333Mhz geheugen
Onboard sound en lan
Alvast bedankt voor de hulp en het (hopelijk) goede nieuws.
Er is ook niet te bepalen waar het aan ligt. De ene keer loopt de computer vast als het geheugen getest wordt en de andere keer kan ik nog en uurtje gamen en dan loopt ie pas vast.
IRQ conflicten heb ik ook al nagekeken maar die heeft ie niet, alles lag eruit en nog steeds hetzelfde probleem.
De computer heeft eerst gewoon een aantal tijd goed gedraaid en in ene keer kwam dit. Vermoed zelf een hardwareconflict maar dat wil ik nog nie geloven
Mijn specs:
ECS K7S5A met cheepo bios
Amd 2100@2200
XFX FX5200 (van paradigit)
512mb 333Mhz geheugen
Onboard sound en lan
Alvast bedankt voor de hulp en het (hopelijk) goede nieuws.