Toon posts:

Is dit de bedoeling van de shop survey?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Worden mensen zoals "i live war" niet erafgegooid?
http://www.tweakers.net/shopsurvey/3435

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Nope, dat is niet de bedoeling. Daar zal iemand naar kijken, en waarschijnlijk de reactie verwijderen en diegene een mailtje sturen. :)

Ik dacht eerst dat het de reactie van de winkel in kwestie was. Iig zal een adje er even naar kijken, maar wat hier precies mee gaat gebeuren durf ik niet zo te zeggen. :)

[ Voor 42% gewijzigd door Renegade op 25-07-2003 10:40 ]

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• the_RJ
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-12-2025

the_RJ

Banana Hammock!

1. Andere leveranciers zijn dolgelukkig met mij. Etelcom, Compunier & Hardwareoutlet kennen mij personelijk!
Zijn ze nu nog steeds dolgelukkig met em? :?

offtopic:
Trouwens wie besteld er nou iets als ie naar Parijs gaat :? ? Enne et antwoord van diamond computers is wel mooi:

Hallo sjappie

U heeft bij ons een koopovereenkomst en als u dat hellaas niet na kunt
komen zien wij ons genoodzaakt om gerechtelijke stappen te ondernemen.

Mvg diamondcomputers

we nemen gerechtelijke stappen, MAAR met vriendelijke groet :P. Niettemin hebben ze wel gelijk, tis zijn eigen fout

[ Voor 61% gewijzigd door the_RJ op 25-07-2003 10:44 ]

System Specs! - "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story" Barney Stinton

Verwijderd

Topicstarter
Gewoon jammer als iemand een zaak probeert goed te runnen en je krijgt zoiemand die dezefde 2 bestellingen doet en dan ook nog eens anuleert voor 2 keer.
En dan ook nog eens zoiets op tweakers zet, jammer 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2003 10:51 ]

• the_RJ

the_RJ

Banana Hammock!

Hij had al eerder iets daarover gepost:
Gepost door diamondcomputers - maandag 21 juli 2003 - 18:11

geachte I LOVE WAR (woo almere)
u heeft bij ons 6 weken geleden ook al een liquid cooling besteld op afhalen, na telf contact met u heeft u te kennen gegeven die week geen tijd te hebben maar de week erop wel. na twee weken niks van u gehoord te hebben hebben wij weer gebeld met u daar kregen wij te horen dat u het al ergens anders gehaald heeft zonder annulering. daar gingen wij mee akkoord.11 juli heeft u weer een bestelling gedaan (liquid cooling) daar kregen wij op 15 juli weer een anulering van u wegens het niet op tijd leveren of te duur?daar hebben wij u over gebeld dat wij dat geen manier vinden van zaken doen met elkaar.maar als de prijzen stijgen moeten wij het ook leveren voor de bestelprijs.daarvandaan dat wij het niet eens zijn met deze beoordeling.H.H Tweakers.net normaal reageren wij hier niet op maar er zijn misschien ook andere leveranciers die met deze meneer te maken krijgen of hebben gehad.
mvg diamondcomputers

Gepost door I_LOVE_WAR - maandag 21 juli 2003 - 03:55

Algemene indruk: 6 Service: 4 Technische kennis: 6 Afhandeling bestellingen: 4

*U heeft bij ons een koopovereenkomst en als u dat hellaas niet na kunt
komen zien wij ons genoodzaakt om gerechtelijke stappen te ondernemen.*

Ik heb een bestelling daar geplaatst. Na 1 week hoor ik nog steeds niks of mijn bestelling kan ophalen. Ondertussen zijn andere winkels goedkoper dan de hen. Dus ik vraag netjes om mijn bestelling te annuleren en geef mijn duidelijk reden. Tijd & Prijs.

Als antwoord krijg ik dat :S
Volgens mij weet die gast niet helemaal wat hij wil :? , hij koopt het ineens maar ergens anders zonder annulering :?

[ Voor 4% gewijzigd door the_RJ op 25-07-2003 10:54 ]

System Specs! - "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story" Barney Stinton

Verwijderd

Topicstarter
Daar is dit volgens mij ook een reactie op

• the_RJ

the_RJ

Banana Hammock!

Jah lijkt me ook, maar dan om te beginnen met:

1. Andere leveranciers zijn dolgelukkig met mij. Etelcom, Compunier & Hardwareoutlet kennen mij personelijk

Kan als het tegen die winkel zelf is :? maar toch niet op tweakers.net...

Verwijderd

Topicstarter
Bel dan die winkel op met je klachten, en ga daar zitten zeuren.
Misschien had hij zijn geld nog niet binnen van zijn krantenwijk, kan gebeuren.

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-02 13:43

we_are_borg

You will Comply

Ik heb het in een ander draadje al vermeld, een FPer zal in de loop van de dag wel even kijken en het e.e.a. recht zetten als dat nodig mocht zijn.
Ik heb het hier [rml][ SS] meldingen 22-07[/rml] gemeld.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
IK haal alle reacties van die twee users daar wel weg en laat het ze via de mail oplossen. Na afloop mogen ze weer een survey plaatsen :).
Pagina: 1